ابراهیم شهابی رئیس گروه تعمیم بیمه‌های اجتماعی سازمان تامین اجتماعی

جزئیات دریافت حقوق بازنشستگی برای زنان قالیباف اعلام شد

صابر کریمی
تاریخ انتشار: جمعه 1 نوامبر 2019 | 14:46 ب.ظ
جزئیات دریافت حقوق بازنشستگی برای زنان قالیباف اعلام شد به گزارش نشریه الکترونیکی درفک خبر ابراهیم شهابی رئیس گروه تعمیم بیمه‌های اجتماعی سازمان تامین اجتماعی ، درباره جزئیات بیمه قالیبافان اظهار کرد: از نظر شرایط سنی افراد بین ۱۵ تا ۵۰ سال می‌توانند خود را بیمه قالی بافی کنند. او افزود :در قانون تامین اجتماعی یک فرجه برای قالیبافان گذاشته شده است و آن […]

به گزارش نشریه الکترونیکی درفک خبر ابراهیم شهابی رئیس گروه تعمیم بیمه‌های اجتماعی سازمان تامین اجتماعی ، درباره جزئیات بیمه قالیبافان اظهار کرد: از نظر شرایط سنی افراد بین ۱۵ تا ۵۰ سال می‌توانند خود را بیمه قالی بافی کنند.
او افزود :در قانون تامین اجتماعی یک فرجه برای قالیبافان گذاشته شده است و آن این است که اگر فردی بین ۵۰ تا ۵۵ سال سن دارند برای اینکه بیمه قالیبافی شود و یک بار کل حق بیمه را پرداخت کند و بعد از آن مجوز ورود به سیستم بیمه قالیبافی پیدا می‌کند.
وی افزود: در ابتدا معاینات پزشکی از فرد گرفته میشود و اگر مشکلی در بدو ورود به بیمه نداشت بیمه قالی بافی می‌شود.
شهابی اضافه کرد: بیمه قالیبافی مانند سایر بیمه‌ها اگر فرد ۱۰ سال سابقه پرداخت حق بیمه داشته باشد می‌تواند با پرداخت کسری خود را با ۱۰ سال سابقه و دریافت ۱۰ روز حقوق بیمه کند.
او بیان کرد قالیبافان ۷ درصد حق بیمه حداقل دستمزد که حدود ۱۰۶ هزار تومان است را خودشان پرداخت می‌کند و ۲۰ درصد را دولت پرداخت می‌کند نوع بیمه آن‌ها غیر اجباری است و کارفرما ندارد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار