فرماندار رودبار در نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی مطرح کرد:

وحدت و همدلی مثال زدنی که شاکله اصلی نظام است را در راهپیمایی 13 آبان امسال شاهد خواهیم بود

M.R.M
تاریخ انتشار: یکشنبه 20 اکتبر 2019 | 13:42 ب.ظ
وحدت و همدلی مثال زدنی که شاکله اصلی نظام است را در راهپیمایی 13 آبان امسال شاهد خواهیم بود ب‍ه گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ فرماندار رودبار در نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: وحدت و همدلی مثال زدنی که شاکله اصلی نظام و مورد تاکید امام راحل، رهبر معظم انقلاب، رؤسای قوا، کارگزاران نظام و خادمین مردم است را شاهد خواهیم بود. محمدصالح ضیایی با اشاره به […]

ب‍ه گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ فرماندار رودبار در نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت:

وحدت و همدلی مثال زدنی که شاکله اصلی نظام و مورد تاکید امام راحل، رهبر معظم انقلاب، رؤسای قوا، کارگزاران نظام و خادمین مردم است را شاهد خواهیم بود.
محمدصالح ضیایی با اشاره به خوی چپاول گری و جنایت آمریکا بیان داشت:

این کشور برای خوار کردن ایران و حمایت از شهروندانش کاپیتولاسیون را بر ایران تحمیل کرد که با اعتراض و مخالفت شدید مراجع تقلید و حضرت امام(ره) مواجه شد که در نتیجه امام را شبانه به تهران و از آنجا به ترکیه بردند.

وی گفت:

بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی نیز سفارت آمریکا همراه با سیاستهای معاندانه دولت متبوع خود به جاسوسی می پرداخت که دانشجویان آگاه و بصیر در یک راهپیمایی خودجوش لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند و اسناد جاسوسی شیطان بزرگ را در ایران به دست آوردند.

فرماندار رودبار تصریح کرد:

به جهت زنده نگهداشتن 13 آبان و مبارزه همیشگی با استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا بار دیگر در صفوف به هم فشرده در راهپیمایی روز مبارزه با استکبار جهانی شرکت می کنیم و به تمام جهانیان اعلام می کنیم در مقابل زور و ظلم سر تسلیم فرود نخواهیم آورد و وحدت و همدلی مثال زدنی که شاکله اصلی نظام و مورد تاکید امام راحل، رهبر معظم انقلاب، رؤسای قوا، کارگزاران نظام و خادمین مردم است را شاهد خواهیم بود.

ضیایی افزود:

رئیس جمهور آمریکا همانند اسلاف خویش با زبان تهدید و زور صحبت می کند و هرکاری از دستش برآمده برای ایران انجام داده است و یقیناً به اهداف و رویاهای خود دست نخواهد یافت.
فرماندار همچنین با قدردانی از زحمات همه متولیان ستاد اربعین شهرستان رودبار اظهار داشت: امسال دو موکب حسینی در لوشان و کربلا برای دلدادگان اباعبدالله الحسین راه اندازی شد و عاشقان حسینی 210 میلیون تومان به مراسم اربعین کمک کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسن سید محمدی امام جمعه رودبار هم در این نشست اظهار داشت:

دشمن دست از خصومت با ما بر نمی دارد و آمریکا در دوران ترامپ بدون هیچ نقابی وارد دشمنی با ایران شده است که باید با وحدت کلمه استراتژیکی نشات گرفته از اسلام وارد شویم.

سرهنگ جاوید فلاح فرمانده سپاه رودبار هم گفت:

فلسفه 13 آبان برای دانش آموزان تبیین گردد و تمام اقدامات و خدمات رسانیها باید به گونه ای باشد که مردم را امیدوار و دشمن را عصبانی کند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار