نماینده مردم رودبار در نشست علنی مجلس خواستار شد:

تبدیل بخش لوشان در اولویت قرار گیرد

صابر کریمی
تاریخ انتشار: دوشنبه 30 سپتامبر 2019 | 10:13 ق.ظ
تبدیل بخش لوشان در اولویت قرار گیرد به گزارش نشریه الکترونیکی درفک خبر؛ در نشست علنی عصر دیروز (یکشنبه، 7 مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: در خصوص ایجاد بخش لوشان بعد از 25 تا 30 سال انتظار از آقای رحمانی فضلی وزیر کشور تشکر می‌کنم. نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین از آقای امیری معاون امور […]

به گزارش نشریه الکترونیکی درفک خبر؛ در نشست علنی عصر دیروز (یکشنبه، 7 مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: در خصوص ایجاد بخش لوشان بعد از 25 تا 30 سال انتظار از آقای رحمانی فضلی وزیر کشور تشکر می‌کنم.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین از آقای امیری معاون امور مجلس ریاست جمهوری و سامانی معاون امور مجلس وزارت کشور تشکر می‌کنم.

وی افزود: از آقای سیمای صراف خواهش می کنم در کمیسیون سیاسی – دفاعی هیأت دولت تبدیل بخش لوشان را در دستور کار با اولویت قرار بدهد. از وزیر بهداشت برای اعتبار ایجاد بیمارستان تشکر می‌کنم.

عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از وزیر اقتصاد می‌خواهم قبل  از اینکه مشکلی در خصوص مدیریت بانک ملی در گیلان به وجود بیاید و جبران خسارت ممکن نباشد یک فکر اساسی برای این موضوع داشته باشند. همچنین  از مدیران شعب و کارکنان بزرگوار بانک ملی تشکر کرد.

این نماینده مردم در مجلس دهم گفت: از وزیر نیرو می‌خواهم در خصوص احداث سد لوشان بعد از 13 – 14 سال نزدیک به 20 تا 30 درصد پیشرفت داشته است، نسبت به ساختمان این سد بیش از یک میلیارد به پیمانکار پرداخت نکرده‌اند، پیمانکار هم حدود 700 تا 800 میلیون تومان را بابت پرداخت‌های قانونی خودش به دولت پرداخت کرده است، عملاً پرداخت اعتبارات کافی سبب تکمیل این سد می‌شود.

جمالی سوسفی تصریح کرد: از جامعه آبفا کشور بابت همکاری تشکر می‌کنم، همین طور از وزیر بابت کار مطالعاتی در این زمینه راه تشکر می‌کنم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار