در یادواره شهدای والامقام بخش خورگام مطرح شد:

شهدا ضامن امنیت کشور هستند و با خون مبارکشان ایران اسلامی را امن و آرام کردند

M.R.M
تاریخ انتشار: جمعه 20 سپتامبر 2019 | 14:35 ب.ظ
شهدا ضامن امنیت کشور هستند و با خون مبارکشان ایران اسلامی را امن و آرام کردند به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سید ابوالحسن مخزن موسوی در یادواره شهدای بخش خورگام شهرستان رودبار در مسجد جامع بره سر شهرستان رودبار اظهار کرد: مجلس شهدا با مجالس ترحیم متفاوت است و محافل شهدا دارای ارزش‌های معنوی و الهی هستند. وی، شهدا را نماد ایستادگی و مقاومت معرفی کرد و افزود: شهدا مظهر […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سید ابوالحسن مخزن موسوی در یادواره شهدای بخش خورگام شهرستان رودبار در مسجد جامع بره سر شهرستان رودبار اظهار کرد: مجلس شهدا با مجالس ترحیم متفاوت است و محافل شهدا دارای ارزش‌های معنوی و الهی هستند.
وی، شهدا را نماد ایستادگی و مقاومت معرفی کرد و افزود: شهدا مظهر عشق، معنویت، عبودیت و عرفان هستند و کسی که در اوج عرفان و ایثار جانش را درراه خداوند فدا کند عاشق خدا است.
رئیس سابق دانشگاه بین‌المللی اهل‌بیت (ع) تهران با بیان اینکه شهدا صادق‌ترین افراد بودند، گفت: شهدا صادق و مؤمن بودند و این مهم در اعمال، رفتار و کردارشان تجلی پیدا می‌کند.
مخزن موسوی با تأکید بر پیاده شدن زندگی توحیدی در جامعه بیان کرد: شهدا با اعتقاد صادقانه و زندگی توحیدی به تعالی رسیدند اما راه برای سعادت و خوشبختی تا قیامت باز است.
وی با اشاره به اهمیت جایگاه زندگی توحیدی افزود: برای رسیدن به مرتبه شهادت باید زندگی خود را توحیدی کنیم.
رئیس سابق دانشگاه بین‌المللی اهل‌بیت (ع) تهران با بیان اینکه باید سبک زندگی خود را توحیدی و اسلامی کنیم، تصریح کرد: روحیه سبک زندگی توحیدی و اسلامی در افراد موجب از بین رفتن بسیاری از گره‌ها و مشکلات می‌شود لذا باید اندیشه‌ها و افکار جهت‌گیری زندگی‌مان را توحیدی کنیم.
مخزن موسوی با بیان اینکه باید راه و هدفمان الهی باشد، خاطرنشان کرد: عده‌ای میلیاردها تومان هزینه می‌کنند تا نظر مردم را جلب کنند اما عده‌ای باهدف و نیت الهی، در دل مردم جای دارند.
وی با اشاره به دشمنی‌ها علیه نظام اسلامی گفت: دشمن تمام تلاشش را کرد تا ثابت کند دین قدرت حکومت‌داری ندارد و در هشت سال دفاع مقدس خواستند انقلاب را در نطفه خفه کنند اما نتوانستند
مخزن موسوی با بیان اینکه شهدا انقلاب اسلامی را بیمه کردند، افزود: شهدا ضامن امنیت کشور هستند و با خون مبارکشان ایران اسلامی را امن و آرام کردند.
رئیس سابق دانشگاه بین‌المللی اهل‌بیت (ع) تهران با اشاره به اختلاس‌های میلیاردی انجام‌شده در کشور بیان کرد: اختلاس‌ها، غفلت‌ها و بی‌تدبیری‌های داخلی به کشور ضربه زد و ضرری که دشمن در جنگ هشت‌ساله نتوانستند به کشور وارد کنند در پی این بی‌تدبیری‌های داخلی بر کشور وارد شد.
وی با اشاره به دستاوردها و توانمندی‌های نظامی و دفاعی ایران اسلامی خاطرنشان کرد: دشمن از قدرت ایمان، دفاعی و نظامی ایران اسلامی به لرزه آمده و روزی که دشمنان مدام بر طبل جنگ می‌کوبیدند اکنون لال شدند و به‌غلط کردن افتادند/دیار زیتون

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار