کنایه سالاری به نجفی؛ آمارتسهیلات پرداختی برای اشتغال درگیلان مشکل اشتغال کشورهای همسایه رانیز برطرف می کرد!

تاریخ انتشار: یکشنبه 18 مارس 2018 | 21:06 ب.ظ
کنایه سالاری به نجفی؛  آمارتسهیلات پرداختی برای اشتغال درگیلان مشکل اشتغال کشورهای همسایه رانیز برطرف می کرد! به گزارش درفک خبر؛مصطفی سالاری صبح امروز در جلسه کمیته اشتغال روستایی در سالن جلسات استانداری گیلان در رشت با بیان اینکه آمار تسهیلات پرداختی برای اشتغال در گیلان مشکل اشتغال کشورهای همسایه را نیز برطرف می‌کرد، گفت: آمار بیکاری در گیلان بالا بوده و کسانی که ماهی 100 هزار تومان درآمد دارند شاغل نیستند […]

به گزارش درفک خبر؛مصطفی سالاری صبح امروز در جلسه کمیته اشتغال روستایی در سالن جلسات استانداری گیلان در رشت با بیان اینکه آمار تسهیلات پرداختی برای اشتغال در گیلان مشکل اشتغال کشورهای همسایه را نیز برطرف می‌کرد، گفت: آمار بیکاری در گیلان بالا بوده و کسانی که ماهی 100 هزار تومان درآمد دارند شاغل نیستند درصورتی‌که در آمارها به‌عنوان شاغل ثبت‌شده‌اند!

وی ضمن اینکه از مدیران خواست تا با آمار بازی نکنند، گفت: در گیلان منبع مشخصی برای ارائه آمار اشتغال در حوزه‌های مختلف وجود ندارد.

این اظهارات استاندار گیلان در حالی طرح می شود که نجفی، استاندار سابق گیلان و فعلی البرز، بارها به کاهش نرخ بیکاری در گیلان اشاره کرده و به استناد گزارش مرکز آمار ایران، خبر از رسیدن نرخ بیکاری گیلان به متوسط کشوری پس از 14 سال داده بود.

نجفی با استناد به گزارشات فصلی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی خبر از کسب رتبه اول توسط گیلان در شاخص‌های بهبود فضای کسب و کار بصورت مستمر از سال 92 تا 94 داده بود و گفته بود: بهبود فضای کسب و کار به همراه تلاش‌های انجام شده در زمینه‌های رفع موانع تولید هم‌چنین افزایش محصولات کشاورزی استان موجب کاهش نرخ بیکاری استان از 15 و شش دهم درصد در پایان سال 91 به 11 درصد در سال 1394 شده است.

حالا اما استاندار گیلان در اظهاراتی متفاوت با استاندار پیشین، با بیان اینکه منبع مشخصی در گیلان برای ارائه امار اشتغال در حوزه های مختلف وجود ندارد، می گوید در گذشته کسانی که ماهی 100 هزار تومان درآمد داشته اند را هم به عنوان شاغل ثبت کرده اند!

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار