توصیه امام جمعه شهرستان رودبار در خطبه نماز جمعه مرکز این شهرستان:

از پشت میزتان بلند شوید و بین مردم بروید تا بتوانید مشکلات آنان را حل کنید

صابر کریمی
تاریخ انتشار: جمعه 30 آگوست 2019 | 09:46 ق.ظ
از پشت میزتان بلند شوید و بین مردم بروید تا بتوانید مشکلات آنان را حل کنید به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ حجت الاسلام سیدحسن سیدمحمدی در خطبه های عبادی و سیاسی جمعه مرکز شهرستان رودبار که با حضور نمازگزاران ولایی و جمعی از مسئولین در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، با بیان اینکه دهه امر به معروف و نهی از منکر همزمان با ماه محرم آغاز می شود، اظهار […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ حجت الاسلام سیدحسن سیدمحمدی در خطبه های عبادی و سیاسی جمعه مرکز شهرستان رودبار که با حضور نمازگزاران ولایی و جمعی از مسئولین در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، با بیان اینکه دهه امر به معروف و نهی از منکر همزمان با ماه محرم آغاز می شود، اظهار کرد: اگر در اجتماع و اداره افرادی هستند که دارای حجاب شل هستند وظیفه داریم توصیه و سفارش کنیم.

وی با بیان اینکه، نباید بگذاریم ارزشهای جامعه اسلامی که حاصل خون شهداست مورد هجمه قرار بگیرد، ادامه داد: اگر مسئول یک اداره انسان مومن و متقی باشد زیر مجموعه اش انسانهای سالمی می شوند.

خطیب جمعه شهرستان رودبار، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، بیان داشت: سیره زندگی و خدمت شهیدان رجایی و باهنر نیاز دولتمردان و مدیران است.

حجت الاسلام سید محمدی با بیان اینکه از عدم رفع موانع مشکلاتی که از تریبون نماز جمعه بیان شده گلایه مندم، افزود: گلایه پزشکی قانونی حل نشده است، حرف بنده در خصوص رفع کشتار دام روستای چهارمحل هنوز حل نشده است مانباید برای کشتار دام به سمت سیاهکل برویم.

وی با تاکید بر اینکه مدیران به فکر رفع مشکلات مردم باشند، تصریح کرد: از پشت میزتان بلند بشوید و هفته ای یکبار بین مردم بروید و مشکلات آنان را حل کنید.

امام جمعه شهرستان رودبار، اظهار کرد: از منابع طبیعی به جد گلایه دارم، چرا متولیان امر پیگیر حل مشکل مردم نیستند؟ با مردم برای تعریض جاده یک امامزاده مقابله نکنید.

حجت الاسلام سیدمحمدی با بیان اینکه از بانک ها گله دارم، گفت: بانک ها موانع تولید در کشورند.

وی از مردم خواست پول های خود را به بانک ها نداده به بستگان و خانواده بصورت قرض الحسنه وام بدهند/زیتون خبر

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار