وقتی حیوانات قربانی دشمنی انسانها و بی توجهی مسئولین میشوند؛

مرگ بیش از 1500 قطعه از انواع ماهی در یک استخر پرورش آبزیان روستای شیرکده خورگام!

F.ah.kh
تاریخ انتشار: دوشنبه 5 آگوست 2019 | 08:25 ق.ظ
مرگ بیش از 1500 قطعه از انواع ماهی در یک استخر پرورش آبزیان روستای شیرکده خورگام! به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از شکوفه های زیتون؛ شمس الله اسدی از اهالی روستای شیرکده بخش خورگام شهرستان رودبار از مرگ بیش از ۱۵۰۰ قطعه ماهی پرورشی خود خبر داد و گفت: قریب به دو سال قبل به دلیل نبود شغل مناسب اقدام به دریافت وام اشتغالزایی به مبلغ ۲۰ […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از شکوفه های زیتون؛ شمس الله اسدی از اهالی روستای شیرکده بخش خورگام شهرستان رودبار از مرگ بیش از ۱۵۰۰ قطعه ماهی پرورشی خود خبر داد و گفت: قریب به دو سال قبل به دلیل نبود شغل مناسب اقدام به دریافت وام اشتغالزایی به مبلغ ۲۰ میلیون تومان از اداره بهزیستی شهرستان نمودم و با همکاری سه فرزند خود که بیکار بودند استخر پرورش ماهی مذکور را احداث و فعالیت خود را آغاز کردم. وی در ادامه تصریح کرد: در این دو سال چهار نوع ماهی آمور، کپور، بیتکه و فیتوفاگ را پرورش دادیم که تا قبل از وقوع این حادثه موفق به فروش تولیدات خود نشده بودیم و در برنامه داشتیم زمستان پیش رو این کار را انجام دهیم که متاسفانه این اتفاق افتاد.

اسدی در ادامه اذعان داشت: روز چهارشنبه هفته گذشته جهت انجام کاری به بیرون از روستا رفتم و پس از بازگشت در کمال ناباوری شاهد تلف شدن تمام ماهی های موجود در استخر بودم حتی سگ نگهبان استخر نیز با استفاده از خوراندن ماده ای سمی مرده بود. وی اشاره کرد: پس از مشاهده این صحنه نیروی انتظامی منطقه را مطلع کردیم و پس از بررسی و صورت جلسه مشخص گردید که این اتفاق به دلیل ورود سم به آب موجود در استخر بوده که در پی آن سبب تلف شدن این تعداد ماهی گشته است. بارها از اداره برق شهرستان رودبار خصوصا اداره برق شهر بره سر درخواست ارائه خدمات کردیم تا بتوانیم دوربین مداربسته نصب کنیم اما با وجود دکل فشار قوی در اراضی ما و تقاضای پی در پی جهت جا به جایی آن با بهانه های واهی با درخواست مان موافقت نشد. با توجه به شرایط فعلی اشتغال جامعه این اتفاق ما را با زیان های مالی بسیاری روبرو کرده است. از مسئولین شهرستان رودبار تقاضا دارم در این زمینه یاری گر باشند و کمک کنند تا به میزانی هر چند محدود از نگرانی و ضرر ما کاسته شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار