فیضی فرمانده انتظامی شهرستان رودبار خبر داد:

4 هزار عدد قرص متادون در رودبار کشف شد

F.ah.kh
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 25 جولای 2019 | 12:26 ب.ظ
4 هزار عدد قرص متادون در رودبار کشف شد کشف 4 هزار عدد قرص متادون در رودبار به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ فرمانده انتظامي شهرستان رودبار از كشف 4 هزار عدد قرص متادون در اين شهرستان خبر داد. سرهنگ ” حميد رضا فيضي” در تشريح جزئيات اين خبر بيان داشت: ماموران كلانتري 11 رودبار با هماهنگي قضائي در ايست و بازرسي مقطعي […]

کشف 4 هزار عدد قرص متادون در رودبار

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ فرمانده انتظامي شهرستان رودبار از كشف 4 هزار عدد قرص متادون در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ ” حميد رضا فيضي” در تشريح جزئيات اين خبر بيان داشت: ماموران كلانتري 11 رودبار با هماهنگي قضائي در ايست و بازرسي مقطعي در شهر رودبار حين كنترل خودروهاي عبوري به يك دستگاه خودروي تاكسي پژو 405 مشکوک شده و آن را متوقف کردند.
این مقام انتظامی افزود: در بازرسی از صندوق عقب خودرو 4 هزار عدد قرص متادون کشف و راننده 34 ساله دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی شد.
وي تصریح کرد: متادون یکی از داروهایی است که برای کنترل کردن اعتیاد از آن استفاده می‌شود؛ اما گاهی اوقات مصرف همین دارو هم به نوعی حکم ماده مخدر را پیدا کرده و مصرف کنندگان به آن اعتیاد پیدا می‌کنند و عوارض قرص متادون در صورت مصرف زیاد آشکار می‌شود .
فرمانده انتظامي شهرستان رودبار در پايان از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه اقدام غيرقانوني و توزيع و توليد موادمخدر و داروهاي اعتياد آور بلافاصله موضوع را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار