فستیوال کوئین پالم کالیفرنیا؛

درخشش فیلم کوتاه داستانی تایفون به کارگردانی مصطفی اکبری منجیلی در ششمین حضور بین المللی خود در کالیفرنیا

علی رضائی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 3 جولای 2019 | 16:33 ب.ظ
درخشش فیلم کوتاه داستانی تایفون به کارگردانی مصطفی اکبری منجیلی در ششمین حضور بین المللی خود در کالیفرنیا به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ فیلم کوتاه داستانی تایفون به کارگردانی مصطفی اکبری منجیلی در ششمین حضور بین المللی خود به فستیوال کوئین پالم کالیفرنیا را یافت. فیلم کوتاه داستانی تایفون که به تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان رودبار تولید شده است پیش از این جایزه بهترین فیلم داستانی جشنواره بین المللی milestone […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ فیلم کوتاه داستانی تایفون به کارگردانی مصطفی اکبری منجیلی در ششمین حضور بین المللی خود به فستیوال کوئین پالم کالیفرنیا را یافت.

فیلم کوتاه داستانی تایفون که به تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان رودبار تولید شده است پیش از این جایزه بهترین فیلم داستانی جشنواره بین المللی milestone worldwide  ایتالیا را کسب کرده بود، در فیستیوال کوئین پالم کالیفرنیای امریکا نامزد بهترین فیلمنامه شد.

جشنواره کوئین پالم کالیفرنیا یکی از رویدادهای جنبی جشنواره پالم اسپرینگز کالیفرنیاست که به صورت ماهانه برگزار میشود و ماموریت این جشنواره کشف استعدادهای متنوع و ترویج آثار فیلمسازان جدید است.

برندگان این فیستیوال علاوه بر دریافت لاورل و گواهینامه ، شانس دریافت جوایز طلا، نقره ،برنز و دیپلم افتخار جشنواره در بخش های مختلف را خواهند داشت و فیلم های برتر در هردسته به صورت اتوماتیک به فیستیوال پالم اسپینگز کالیفرنیا راه خواهد یافت.

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار