توزیع ۳۰ هزار اصله نهال به مناسبت هفته منابع طبیعی در رودبار

M.R.M
تاریخ انتشار: چهارشنبه 7 مارس 2018 | 17:29 ب.ظ
توزیع ۳۰ هزار اصله نهال به مناسبت هفته منابع طبیعی در رودبار نشریه الکترونیکی شهرستان رودبار؛ به مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی طرح نهضت سبز و کاشت چنداصله نهال به صورت نمادین با حضور رییس منابع طبیعی، رییس و اعضا جمعیت هلال احمر شهرستان رودبار و جمعی از مسئولین در محوطه شهدای گمنام برگزار شد. درفک خبر : رئیس منابع طبیعی ضمن گرامیداشت هفته منابع […]

نشریه الکترونیکی شهرستان رودبار؛
به مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی طرح نهضت سبز و کاشت چنداصله نهال به صورت نمادین با حضور رییس منابع طبیعی، رییس و اعضا جمعیت هلال احمر شهرستان رودبار و جمعی از مسئولین در محوطه شهدای گمنام برگزار شد.

درفک خبر :

رئیس منابع طبیعی ضمن گرامیداشت هفته منابع طبیعی و حفظ ارزشهای شامخ شهدا،از توزیع حدود۳۰هزار اصله نهال بین مردم از جنس صنوبر و سرو خبر داد.

امیدی با بیان اینکه ترویج فرهنگ و حفظ و احیای منابع طبیعی و جلب مشارک مردمی برنامه های هفته منابع طبیعی تا ۲۱ اسفند ماه برگزار می شود،افزود:
گلباران مزار شهدا و نهال کاری به صورت نمادین در آزاد راه را از جمله برنامه های هفته منابع طبیعی در رودبار است.

وی برگزاری نشست هم اندیشی با ادارات و دانشگاه ها،برگزاری مراسم تقدیر از نمونه های منابع طبیعی رودبار،شرکت در نماز جمعه و توزیع نهال بین نمازگزاران را از دیگر برنامه های این هفته برشمرد.

رئیس منابع طبیعی رودبار از افتتاح ۳ پروژه به مناسبت هفته منابع طبیعی خبر داد و گفت:پروژه های آبخیزداری در روستای علی آباد،پروژه یادمان شهدا و نهال کاری آزاد راه از جمله این پروژه ها می باشد.

گفتنی است در پایان مسئولین بر سر مزارشهدا حاضر شدند و با نثار گل با آرمانهای شهدا تجدید میثاق کردند.
/زیتون خبر/

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار