امام جمعه شهرستان رودبار در خطبه نماز جمعه این هفته شهرستان :

شاخص های رودبار در چند سال اخیر خوب پیشرفت کرده است

M.R.M
تاریخ انتشار: جمعه 31 می 2019 | 17:40 ب.ظ
شاخص های رودبار در چند سال اخیر خوب پیشرفت کرده است به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ حجت الاسلام والمسلمین سید حسن سید محمدی امام جمعه رودبار در بخشی از خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این شهرستان گفت: شاخص های رودبار در چند سال اخیر خوب پیشرفت کرده است. وی با بیان اینکه مدیران کل در راستای سفرهای شهرستانی به رودبار می آیند گفت: […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ حجت الاسلام والمسلمین سید حسن سید محمدی امام جمعه رودبار در بخشی از خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این شهرستان گفت: شاخص های رودبار در چند سال اخیر خوب پیشرفت کرده است.
وی با بیان اینکه مدیران کل در راستای سفرهای شهرستانی به رودبار می آیند گفت: ما سالها از برخی خدمات محروم بودیم و علت عقب ماندگی ها هم زلزله 69 است که زیرساختهای را تخریب کرد، خدا را شاکریم در چند سال اخیر شاخص ها خوب پیشرفت کرده و جا دارد دوباره از همه دوستان تشکر کنم و حق مردم و توان ما هم بیشتر از اینهاست و با همکاری مردم و مسئولین عقب ماندگی شهرستان جبران گردد.
حجت الاسلام سید محمدی تاکید کرد: یکی از خوشحالی های ما این است که فرمانداری از بدنه وزارت کشور داریم که از کارشناسی به رده فرمانداری رسیده است و در همه زمینه ها نظر کارشناسی می دهد که جای شکر دارد.
وی تصریح کرد: وحدت خوبی بین فرماندار، نماینده و امام جمعه است که کارساز و مهم است و روسای ادارات هم خودشان را به این قطار در حال حرکت برسانند.
امام جمعه رودبار یادآور شد: در همین جلسه دیروز تا شب با پیگیری های هر 5 دقیقه یکبار فرماندار و نماینده و با حضور میدانی در سردهنه های میان لات و شمام و پاچنار نتایج خوبی حاصل شد و این جلسات و پیگیری ها ادامه دار باشد.
وی یادآور شد: علاوه بر اینکه مشکلات را می گوئیم باید تشکر هم بکنیم ، از دکتر نوبخت معاون رئیس جمهوری ، دکتر الماسی که اهل رودبار است ، دکتر خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی، مدیران کل استان، مدیران ستادی استانداری و اقای دکتر سالاری استاندار که جلسات خوبی با مدیریت فرماندار و نماینده طی این دوهفته اخیر برگزار شد تشکر می کنم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار