رئیس پلیس راهور ناجا، گفت:

انحراف به چپ، سرعت و سبقت غیرمجاز و خستگی و خواب آلودگی عامل ۸۵ درصد تصادفات نوروزی بوده است.

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 28 مارس 2019 | 12:52 ب.ظ
انحراف به چپ، سرعت و سبقت غیرمجاز و خستگی و خواب آلودگی عامل ۸۵ درصد تصادفات نوروزی بوده است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛  سردار سید کمال هادیان فر، افزود: ۵ استان غربی کشور شرایط جوی ناپایداری دارند و در استان‌های شمالی هم تردد به صورت سنگین در جریان است. وی گفت: در محور رشت-قزوین محدوده رودبار در هر دو طرف ترافیک سنگین است. سردار هادیان فر افزود: متأسفانه بیشترین عامل تصادفات […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛  سردار سید کمال هادیان فر، افزود: ۵ استان غربی کشور شرایط جوی ناپایداری دارند و در استان‌های شمالی هم تردد به صورت سنگین در جریان است.
وی گفت: در محور رشت-قزوین محدوده رودبار در هر دو طرف ترافیک سنگین است.
سردار هادیان فر افزود: متأسفانه بیشترین عامل تصادفات در شبانه روز گذشته سرعت و سبقت غیرمجاز بوده است و از مردم می‌خواهیم تا از شتاب و عجله در رانندگی پرهیز کنند.
رئیس پلیس راهور ناجا گفت: در محور تهران-قم در هر دو سمت ترافیک روان است اما بار خروجی به سمت قم بیشتر است. همچنین بار ترافیکی محورهای ورودی به خراسان رضوی هم سنگین است.
وی تاکید کرد: انحراف به چپ، سرعت و سبقت غیرمجاز و خستگی و خواب آلودگی عامل ۸۵ درصد تصادفات نوروزی بوده است.
رانندگان از سفر به ۵ استان کشور پرهیز کنند
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، گفت: رانندگان سفر به استان‌های ایلام، کرمانشاه، کردستان، همدان و بخشی از استان لرستان را به زمان دیگری موکول کنند.
سرهنگ رحمانی با اشاره به اینکه در محورهای این استان‌ها شاهد بارش باران و برف هستیم، افزود: هم اکنون اغلب محورهای مواصلاتی در ایلام، کرمانشاه، کردستان، لرستان، همدان لغزنده است و این مسئله باید مورد توجه رانندگان قرار گیرد.
وی به رانندگان توصیه کرد از سرعت و سبقت غیرمجاز پرهیز کنند

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار