سرپرست فرمانداری رودبار:

بخشداران و شهرداران زیباسازی و پاکسازی مناطق را در دستور کار قرار دهند

s.k.v
تاریخ انتشار: شنبه 23 فوریه 2019 | 07:37 ق.ظ
بخشداران و شهرداران زیباسازی و پاکسازی مناطق را در دستور کار قرار دهند ‍ سرپرست فرمانداری رودبار: بخشداران و شهرداران زیباسازی و پاکسازی مناطق را در دستور کار قرار دهند سید جلال سید محمدی سرپرست فرمانداری رودبار در نشست مشترک معاونین و بخشداران گفت: با توجه به نزدیکی عید نوروز و استقبال از بهار بخشداران و شهرداران زیباسازی و پاکسازی مناطق را در دستور کار قرار دهند. وی […]

‍ سرپرست فرمانداری رودبار: بخشداران و شهرداران زیباسازی و پاکسازی مناطق را در دستور کار قرار دهند
سید جلال سید محمدی سرپرست فرمانداری رودبار در نشست مشترک معاونین و بخشداران گفت: با توجه به نزدیکی عید نوروز و استقبال از بهار بخشداران و شهرداران زیباسازی و پاکسازی مناطق را در دستور کار قرار دهند.
وی افزود: یک روز از روزهای اسفند ماه را روز نظافت عمومی قرار دهیم و با مشارکت مردم که علاقمند و راغب به پاکسازی محیط اطراف خود هستند و با دعوت و مشارکت گروه های مردم نهاد، در نظافت عمومی اهتمام داشته باشیم.
سرپرست فرمانداری رودبار با اشاره به فرا رسیدن سال نو و زمینه سازی استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی گفت: ورودی روستاها و شهرها نباید با زباله ها چهره نامطلوبی به خود گیرد و شایسته شهرستان نیست که با وجود مواهب ارزشمند الهی منظری نامناسب داشته باشد.
وی همچنین بر رعایت نظم و انضباط اداری در ادارات و نهادها با حفظ جایگاه و مراتب اداری تاکید کرد و گفت: مسئولان در ادارات جهت انجام خدمات مستقر باشند و فقط برای جلسات و الزامات در فرمانداری حضور داشته باشند
سید محمدی خاطر نشان کرد: اگر تعداد زیادی از مراجعین اداره ای برای انجام کارشان به فرمانداری بیایند از ضعف آن اداره نشان دارد که نتوانسته است مشکل مردم را حل کند یا آنان را توجیه نماید که این پایش هم از طریق معاونتها در دستور کار قرار گرفته است.
وی از بخشداران تابعه خواست وحدت رویه داشته باشند و با بررسی موانع اجرای برخی پروژه ها یا رکود آن زمینه تسریع در اجراء را فراهم نمایند.
سرپرست فرمانداری همچنین با گرامی داشت ولادت بانوی آّب و آیینه، مقام مادر و روز زن تاکید کرد: در این مناسبات فرخنده زمینه شادی و نشاط مردم را فراهم نمائیم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار