جلسه بررسی مشکلات مخابراتی تلفن های همراه وثابت اینترنت در بخش رحمت آبادوبلوکات:

قول مساعد در زمینه اجرا و نصب فیبر نوری در برخی روستاهای بخش رحمت آباد برای سال 98 اخذ شد.

پوریا آذری
تاریخ انتشار: دوشنبه 25 فوریه 2019 | 19:25 ب.ظ
قول مساعد در زمینه اجرا و نصب فیبر نوری در برخی روستاهای بخش رحمت آباد برای سال 98 اخذ شد. جلسه بررسی مشکلات مخابراتی تلفن های همراه وثابت اینترنت در بخش رحمت آبادوبلوکات ،با حضور بخشدار محترم رحمت اباد بلوکات ، رئیس اداره مخابرات رودبار ، رییس اداره طراحی مخابرات استان گیلان در این جلسه نقاط کور منطقه شناسایی و برای رفع مشکلات این حوزه تدابیر لازم اتخاذ شد   به گزارش خبری تحلیلی درفک […]

جلسه بررسی مشکلات مخابراتی تلفن های همراه وثابت اینترنت در بخش رحمت آبادوبلوکات ،با حضور بخشدار محترم رحمت اباد بلوکات ، رئیس اداره مخابرات رودبار ، رییس اداره طراحی مخابرات استان گیلان

در این جلسه نقاط کور منطقه شناسایی و برای رفع مشکلات این حوزه تدابیر لازم اتخاذ شد

 

به گزارش خبری تحلیلی درفک خبر؛ جهت بررسی مسایل و مشکلات حوزه مخابراتی بخش رحمت آباد و بلوکات جلسه ای با حضور سبحانی رئیس اداره طراحی و پره کاری کارشناس معاونت تجاری طرحهای اختصاصی اداره کل مخابرات استان گیلان ، رئیس اداره مخابرات شهرستان رودبار ، رئیس شورای بخش ، نماینده شورای شهرستان شوراها و دهیار روستای دیورش به ریاست بخشدار رحمت آباد و بلوکات در محل بخشداری برگزار شد .

در این جلسه بخشدار به مشکلات مرتبط در این بخش پرداخته و اظهار داشت : برخی از روستاهای بخش از جمله گردپشته ، روناسکبن ، میان فرارود و سرفرارو د از نعمت آنتن دهی تلفن همراه محروم هستند و این در حالی است که برخی دیگر از روستاها همچون دلدیم و لیافو ضعف آنتن دهی را دارند . دکل روستای سیدان مدتهای مدیدی است که نصب اما هیچ استفاده ای از آن نمیشود و تبدیل سیستم 4Gمورد انتظار است . در ادامه آقای سبحانی ضمن قول مساعد در پیگیری امورات مرتبط ، درخوست همکاری بخشداری در زمینه اجرای فیبر نوری در روستاهای شیر کوه ، دیورش ، توتکابن به سندس را داشتند و بخشدار رحمت آباد و بلوکات در این زمینه اعلام همکاری را نمود .

در پایان قول مساعد در زمینه اجرا و نصب کافو نوری روستاهای چره ، دفراز ، شیخعلی توسه ، رودخانه ، گنبک و تعویض کابلهای مخابراتی روستاهای کوکنه ، میرزا گلبند و شهربیجار به طول ۱۸۰۰ متر برای سال 98 اخذ شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار