رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان رودبار خبر داد

بهره برداری ۲ پروژه راهسازی با هزینه ای بالغ بر ۹۶۰ میلیون تومان در محورهای رودبار

F.ah.kh
تاریخ انتشار: چهارشنبه 6 فوریه 2019 | 15:24 ب.ظ
بهره برداری ۲ پروژه راهسازی با هزینه ای بالغ بر ۹۶۰ میلیون تومان در محورهای رودبار رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان رودبار از بهره برداری ۲ پروژه راهسازی با هزینه ای بالغ بر ۹۶۰ میلیون تومان در محورهای این شهرستان خبر داد. به گزارش خبری تحلیلی درفک خبر ،مهندس گوهری رئیس راه و شهرسازی رودبار گفت: آسفالت راه روستایی بالابراگور_گردپشته به طول ۳/۸ کیلومتر و هزینه ۷۶۰ میلیون ریال و […]

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان رودبار از بهره برداری ۲ پروژه راهسازی با هزینه ای بالغ بر ۹۶۰ میلیون تومان در محورهای این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبری تحلیلی درفک خبر ،مهندس گوهری رئیس راه و شهرسازی رودبار گفت: آسفالت راه روستایی بالابراگور_گردپشته به طول ۳/۸ کیلومتر و هزینه ۷۶۰ میلیون ریال و آسفالت راه روستایی شیرکوه دیورش به طول یک کیلومتر و هزینه ۲۰۰ میلیون ریال از پروژه های افتتاح شده در ششمین روز از دهه فجر امسال می باشند که تعداد ۱۸۹ خانوار ساکن در مناطق روستایی از این پروژه ها استفاده خواهند کرد و علاوه بر آن پروژه های ذکر شده استفاده ی گردشگری داشته و در جهت تقویت گردش اقصادی روستاها نیز کاربرد دارند.

وی افزود: دهه فجر گرامیداشت و یادآور روزهای پیروزی انقلاب اسلامی و فرصت مناسبی برای بیان و ارائه ی خدمات انجام شده توسط دستگاههای اجرایی است.

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار