رئیس پلیس راهنمایی‌ورانندگی گیلان خبر داد:

تردد کلیه وسایل نقلیه باری در روز ۱۳ فروردین‌ماه ممنوع است

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: یکشنبه 31 مارس 2024 | 20:03 ب.ظ
تردد کلیه وسایل نقلیه باری در روز ۱۳ فروردین‌ماه ممنوع است رئیس پلیس راهنمایی‌ورانندگی گیلان گفت: تردد کلیه وسایل نقلیه باری سنگین و نیمه‌سنگین اعم از کامیون و کامیونت در روز ۱۳ فروردین‌ماه در تمامی محورهای درون و برون‌شهری ممنوع است.   به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر امیر طالبی در حاشیه بازدید از محورهای مواصلاتی گیلان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: رانندگان در […]

رئیس پلیس راهنمایی‌ورانندگی گیلان گفت: تردد کلیه وسایل نقلیه باری سنگین و نیمه‌سنگین اعم از کامیون و کامیونت در روز ۱۳ فروردین‌ماه در تمامی محورهای درون و برون‌شهری ممنوع است.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر امیر طالبی در حاشیه بازدید از محورهای مواصلاتی گیلان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: رانندگان در نظر داشته باشند حمل مسافر در قسمت بار وسایل نقلیه باری ممنوع و در صورت مشاهده ضمن اعمال قانون از ادامه تردد آن جلوگیری می‌شود.

 

وی با اشاره به فرار رسیدن ۱۳ فروردین روز طبیعت گفت: در صورت لزوم در مسیرهای پرتردد درون‌شهری، تفرجگاه‌ها، بوستان‌ها و پارک‌ها هم محدودیت‌های ترافیکی اعمال خواهد شد.

 

رئیس پلیس راهنمایی‌ورانندگی گیلان گفت: تردد کلیه وسایل نقلیه باری سنگین و نیمه‌سنگین اعم از کامیون و کامیونت در روز ۱۳ فروردین‌ماه در تمامی محورهای درون و برون‌شهری ممنوع است.

 

طالبی ادامه داد: به‌تمامی کاربران ترافیک توصیه می‌کنیم که قوانین و مقررات راهنمایی‌ورانندگی را رعایت و ما را در اجرای این طرح همراهی کنند.

 

وی در ادامه بیان کرد: بر اساس آخرین آمار دریافتی از دستگاه‌های ترددشمار در راه‌های مواصلاتی استان، بیش از یک میلیون و ۱۸۵ هزار وسیله نقلیه از ابتدای طرح نوروزی وارد استان شده‌اند.

 

طالبی خاطرنشان کرد: همچنین بیش از ۹۵۳ هزار وسیله نقلیه از استان خارج شدند که طبق آمارها در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، هفت درصد کاهش در ورود وسایل نقلیه و ۹ درصد کاهش در خروج از استان را نشان می‌دهد.

 

رئیس پلیس راهنمایی‌ورانندگی گیلان در خاتمه با اشاره به آماده‌باش کامل کارکنان پلیس راهور در سطح استان اظهار کرد: ۹۸ تیم خودرویی، ۷۲ تیم موتوری و ۱۷۴ تیم پیاده در طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ در سطح استان در حال خدمت‌رسانی به مسافران هستند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار