امام جمعه منجیل در خطبه های نماز جمعه این شهر:

مسئولان رودبار تونل به آن طرف را شهرستان رودبار می دانند

مجید رضایی ماشمیانی
تاریخ انتشار: جمعه 25 ژانویه 2019 | 14:43 ب.ظ
مسئولان رودبار تونل به آن طرف را شهرستان رودبار می دانند ‍ امام جمعه منجیل: معلم سگ باز نمی تواند بچه های مان را تربیت کند/ مسئولان رودبار تونل به آن طرف را شهرستان رودبار می دانند و منجیل را نمی بینند/ مگر نمی بینید شهرک ایثارگران منجیل خورد و له می شود؟ به گزارش نشریه الکترونیکی درفک خبر به نقل از زیتون خبر- حجت الاسلام […]

‍ امام جمعه منجیل:
معلم سگ باز نمی تواند بچه های مان را تربیت کند/ مسئولان رودبار تونل به آن طرف را شهرستان رودبار می دانند و منجیل را نمی بینند/ مگر نمی بینید شهرک ایثارگران منجیل خورد و له می شود؟

به گزارش نشریه الکترونیکی درفک خبر به نقل از


زیتون خبر- حجت الاسلام والمسلمین سیداعلا خضری در نماز عبادی و سیاسی جمعه منجیل که با حضور نمازگزاران ولایی این شهر در مسجد طاهریه برگزار شد، با تاکید بر اینکه رودبار جزء استان گیلان است، اظهار کرد: انتقال عوارضی به ورودی استان گیلان مطالبه بحق مردم شهرستان رودبار است.

امام جمعه منجیل، گفت: عده ای از مسئولین وغیر مسئول از کارت معاف پرداخت عوارض استفاده می کنند، رفت و آمد من هم به استان زیاد بود وقتی خواستند به بنده کارت تردد بدهند گفتم بعد از همه مردم و اینکه به همه کارت تردد دادید من هم می گیرم.

وی ادامه دهد: برخی از مسئولین شهرستان، رودبار را از تونل به آن طرف تر می بینند و کمتر به منجیل توجه دارند.

خطیب جمعه منجیل، بیان داشت: برخی از مسئولین مسیر ۸ کیلومتری رودبار به منجیل را طی می کنند به ما سر می زنند اما سالها گذشته است و برخی مسئولین دقتی ندارند.

حجت الاسلام خضری با گلایه از آموزش و پرورش، گفت: معلم سگ باز نمی تواند بچه های مان را تربیت کند، معلمی که روی مبل خانه اش روی سفره اش سگ نشسته است، نمی تواند دانش آموز تربیت کند.

وی با بیان اینکه در برحه ای گلایه می کردیم چرا معلم بی نماز را برای تدریس درس بینش گذاشته اید، افزود: مسئولان آموزش پرورش به این مهم توجه کنند.

امام جمعه منجیل، عدم احداث رمپ ورود و خروج برای دسترسی آسان مردم منجیل به آزاد راه را یکی از مشکلات مهم این شهر دانست و گفت: زمانی که مهندسان طراح آزاد راه این مسیر را طراحی می کردند کور بودند و شهر بزرگی مثل منجیل را ندیدند؟

وی با بیان اینکه منجیل اولین شهیده انقلاب، اولین شهید آتش نشان، مبارزین انقلابی مجاهد، اولین شهر تشکیل دهنده کمیته انقلاب و … می باشد خواستار توجه مسئولین به این شهر شد.

حجت الاسلام خضری با گلایه از جمع آوری کمکهای مردمی توسط موسسات خیریه در منجیل گفت: برخی موسسات غیر از کمیته امداد در منجیل صندوق می گذارند و پول های مردم را جمع می کنند و به مرکز شهرستان می برند شرعا راضی نیستم یک ریال این پول برای جای دیگری هزینه شود.

وی با گلایه به عدم رسیدگی به وضعیت شهرک ایثارگران منجیل، بیان کرد: مگر نمی بینید شهرک ایثارگران منجیل له و خورد می شود؟ یک ریال از درآمد معادن عاید منجیل نمی شود.

خطیب جمعه منجیل بیان داشت: چه کسانی از این معادن بهره می برند؟ آیا مردم منجیل شمایید؟ پس چرا شهرک ایثارگران له شده است. این شهرک نه آسفالت دارد، نه جدول دارد و نه صبر و حوصله ای برای مردم مانده است.

وی با گلایه از بلاتکلیفی روند احداث ایستگاه راه آهن در منجیل، افزود: برای ایستگاه راه آهن هم امام جمعه و هم مردم پیگیرند.

حجت الاسلام خضری بیان داشت: منجیل با دارا بودن جاذبه های گردشگری خود یکی از نقاط بی نظیر گردشگری است اما به آن توجهی نمی شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار