تجلیل از ورزشکاران؛

تجلیل از قهرمانان رشته ورزشی بوکس در فرمانداری رودبار

روابط عمومی فرمانداری رودبار
تاریخ انتشار: دوشنبه 7 ژانویه 2019 | 17:15 ب.ظ
تجلیل از قهرمانان رشته ورزشی بوکس در فرمانداری رودبار پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ فرماندار و نماینده رودبار از 4 قهرمان نوجوان و جوان رشته ورزشی بوکس در فرمانداری رودبار تجلیل کردند. اسماعیل میرغضنفری فرماندار رودبار در مراسم تجلیل از قهرمانان بوکس گفت: شهرستان رودبار افتخار دارد مهد پرورش ورزشکاران و قهرمانان ارزشمندی است که نام ایران، گیلان و رودبار را پر آوازه کرده […]

پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛

فرماندار و نماینده رودبار از 4 قهرمان نوجوان و جوان رشته ورزشی بوکس در فرمانداری رودبار تجلیل کردند.
اسماعیل میرغضنفری فرماندار رودبار در مراسم تجلیل از قهرمانان بوکس گفت: شهرستان رودبار افتخار دارد مهد پرورش ورزشکاران و قهرمانان ارزشمندی است که نام ایران، گیلان و رودبار را پر آوازه کرده اند.
وی یادآور شد: رودبار در رشته های ورزشی هاکی، قایقرانی، بوکس، فوتبال و والیبال استعدادهای برجسته و شایسته ای دارد و تا کنون مدالهای قهرمانی زیادی را کسب کرده است.
فرماندار همچنین از وجود حدود سه هزار ورزشکار سازماندهی شده در 30 رشته ورزشی در شهرستان رودبار خبر داد.
وی عمر ورزشی و قهرمانی را کوتاه دانست و افزود: ورزشکاران و قهرمانان ما با منش پهلوانی و جوانمردی می توانند برای همیشه ماندگار گردند.
منوچهر جمالی نماینده رودبار در مجلس شورای اسلامی هم با اشاره به اقدامات انجام شده ورزشی اخیر گفت: با پیگیریهایی که از مبادی ملی صورت می گیرد امیدواریم استادیوم ورزشی رستم آباد به زودی افتتاح شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار