‍ ‍ ‍  امام جمعه شهرستان رودبار:

جنگنده و موشک نقطه زن حاصل مدیریت انقلابی است پراید حاصل مدیریت لیبرال/ بنا دارم یقه خیلی ها را بگیرم از مردم حمایت می خواهم/چرا به مردم نمی گویید در ایام خاص از مردم پول می گیرید و صرف فلان ستاد و تبلیغات می کنید

s.k.v
تاریخ انتشار: جمعه 28 دسامبر 2018 | 13:04 ب.ظ
جنگنده و موشک نقطه زن حاصل مدیریت انقلابی است پراید حاصل مدیریت لیبرال/ بنا دارم یقه خیلی ها را بگیرم از مردم حمایت می خواهم/چرا به مردم نمی گویید در ایام خاص از مردم پول می گیرید و صرف فلان ستاد و تبلیغات می کنید به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از زیتون خبر، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن سیدمحمدی در خطبه های عبادی و سیاسی جمعه رودبار که با حضور نمازگزاران ولایی این شهر در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، ضمن تسلیت رحلت فقیه مجاهد آیت الله هاشمی شاهرودی، اظهار کرد: مقام معظم رهبری از آیت الله […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از زیتون خبر، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن سیدمحمدی در خطبه های عبادی و سیاسی جمعه رودبار که با حضور نمازگزاران ولایی این شهر در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، ضمن تسلیت رحلت فقیه مجاهد آیت الله هاشمی شاهرودی، اظهار کرد: مقام معظم رهبری از آیت الله هاشمی شاهرودی به عنوان استاد بزرگ حوزه، کارگزار با وفای نظام و روحانی انقلابی یاد کردند.

خطیب جمعه شهرستان رودبار، سرنگونی اتوبوس و درگذشت تعدادی از دانشجویان را تسلیت گفت و ادامه داد: مسئولین علاج واقعه را قبل از وقوع انجام بدهند و در مسائل ایمنی بکوشند.

مردم در ۹ دی چشم فتنه را کور کردند

حجت الاسلام سیدمحمدی ضمن گرامیداشت حماسه ۹دی بیان داشت: یوم الله ۹ دی از روزهای تاریخی و ماندنی انقلاب است. مردم بصورت خودجوش در حماسه ۹ دی به میدان آمدند و چشم فتنه را کور و آتش فتنه را خاموش کردند.

امام جمعه شهرستان رودبار، ادامه داد: فتنه گران با سردادن شعار انتخابات بهانه است اصل نظام نشانه است، به ارزشها اهانت کردند.

حجت الاسلام سیدمحمدی، بیان داشت: برخی خواص با سکوت مرگبار و بعضا با حمایت خود منجر به سخنان نابجای سران اسراییل شدند و فتنه گران را پیاده نظام خود نامیدند.

وی، وحدت مردم، گوش به فرمان و حامی ولایت بودن و بصیرت را سه نشانه و علت خلق حماسه ۹ دی معرفی کرد و گفت: نظام به دنبال رفع شبهه کاندیداهای انتخابات ۸۸ بود اما آنها با قانون شکنی به دنبال ضربه به اصل نظام بودند.

خطیب جمعه شهرستان رودبار از قوه قضاییه خواستار برخورد جدی با دروغ پردازان و شبهه افکنان شد و ادامه داد: عده ای سه دهه است در نظام حکومت می کنند و آنوقت نظام را به عدم صداقت و امانت داری متهم می کنند.

حجت الاسلام سیدمحمدی با بیان اینکه حضور در تمام صحنه های انقلاب و حمایت و گوش به فرمان رهبری بودن مانع از فتنه انگیزی دشمنان می شود، افزود: هرگاه تجمعی به نام انقلاب است حاضر شویم تا دشمن طمع نکند.

◽️ ساخت و ساز ویلاهای عده ای را در شهرستان می ببیند که نون انقلاب را می خورند و از انقلاب طلبکارند

وی تصریح کرد: برخی خواص بی بصیرت در زمان حکومت امام علی(ع) برای فرماندار و استاندار شدن با آن حضرت چگونه برخورد کردند، در انقلاب اسلامی هم همسر برخی بزرگان و فرزندانشان با انقلاب چه کردند.

امام جمعه شهرستان رودبار، تصریح کرد: ساخت و ساز ویلاهای عده ای را در شهرستان می ببیند که نون انقلاب را می خورند و از انقلاب طلبکارند و به پهلوی انقلاب دارند فشار می آورند.

حجت الاسلام سیدمحمدی خواستار شفافیت مسئولین شد و گفت: درآمد، زندگی مسئولین باید در اتاق شیشه ای قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: در شهرستان بسیاری از قرار دادها بسته شده و بیت المال به عده ای واگذار شده است، بنا دارم یقه خیلی ها را بگیرم و از شما مردم حمایت می خواهم.

خطیب جمعه شهرستان رودبار بیان داشت: در فضای مجازی در خصوص بودجه نهادها شبهه افکنی می شود که باید مسئولین پاسخگو باشند و حقایق با بگویند که بودجه نهادهای فرهنگی چقدر است و چند درصد بودجه صرف هزینه جاری می شود.

چرا به مردم نمی گویید در ایام خاص که از مردم پول می گیرید، آن را صرف فلان ستاد و تبلیغات می کنید

وی ادامه داد: تنها ۳ درصد بودحه کشور به نیروهای نظامی اختصاص دارد اما چون مدیریت انقلابی وجود دارد شاهد پیشرفت هستیم، چرا بی انصافی می کنیم.

امام جمعه شهرستان رودبار بیان کرد: چون مدیریت نیروهای نظامی انقلابی است از آن جنگده و موشک نقطه زن می بینیم اما وقتی مدیریت لیبرال باشد پراید از ان در می آید.

حجت الاسلام سیدمحمدی تصریح کرد: چرا به مردم نمی گویید در ایام خاص که از مردم پول می گیرید، آن را صرف فلان ستاد و تبلیغات می کنید.

وی ادامه داد: به مردم بگویید بودجه را چه می کنید، بگویید که بودجه عمرانی را در مصالح جاری هزینه می کنید.

وی در ادامه سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی را گرامی داشت.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار