فرمانده انتظامی شهرستان رودبار ؛

كشف 3 كيلو ترياك در رودبار

صابر کریمی ویشانی
تاریخ انتشار: یکشنبه 23 دسامبر 2018 | 15:51 ب.ظ
كشف 3 كيلو ترياك در رودبار درفک خبر؛ فرمانده انتظامي رودبار از كشف 3 كيلو گرم مواد مخدر ازنوع ترياك در اين شهرستان خبر داد. سرهنگ “حميدرضا فيضي ” در گفت ‌و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، با اعلام اين خبر گفت: ماموران انتظامي ايست و بازرسي رودبار حين كنترل وسايل نقليه عبوري به يك دستگاه خودرو سواري ال نود […]

درفک خبر؛

فرمانده انتظامي رودبار از كشف 3 كيلو گرم مواد مخدر ازنوع ترياك در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ “حميدرضا فيضي ” در گفت ‌و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، با اعلام اين خبر گفت: ماموران انتظامي ايست و بازرسي رودبار حين كنترل وسايل نقليه عبوري به يك دستگاه خودرو سواري ال نود مشكوك شده و براي بررسي اين خودرو را متوقف كردند.
وي با بيان اينكه ماموران پليس در بازرسي از اين خودرو 3 كيلو گرم مواد مخدر از نوع ترياك كشف كردند افزود: متهم 35 ساله در اين راستا دستگير شد.
اين مقام انتظامي گفت: متهم دستگير شده پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مقام قضائي معرفي شد.
فرمانده انتظامی شهرستان رودبار در پايان با اشاره به اين که مصرف مواد مخدر به عنوان مسئله‌‏اى اجتماعى است که رواج آن در جامعه بنيان‏‌هاى روحى، روانى، اخلاقى و اجتماعى خانواده و اجتماع را متزلزل مي‌كند، خاطر‌نشان كرد: اعتياد به مواد مخدر سبب به وجود آمدن رفتارهاى آسيب‌زا و كجروانه در جامعه مي‌شود و ذهن خلاق جامعه را که بايد در خدمت پيشرفت و شکوفايی كشور باشند را به نيروهايي وابسته و بيمار تبديل می‌کند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار