هواشناسی گیلان؛

بارش برف و باران در گیلان

M.R.M
تاریخ انتشار: چهارشنبه 14 فوریه 2018 | 13:37 ب.ظ
بارش برف و باران در گیلان بارش برف و باران درگیلان   نشریه الکترونیکی درفک خبر: در مناطق کوهستانی گیلان برف و در مناطق جلگه ای باران می بارد، اما از اواخر امروز از شدت بارش ها کاسته می شود.   بارش برف در مناطق کوهستانی رادار، حاچاقیا، سوباتان، ناو، کرمان، الماس، ریک، شکردشت و لنزی تالش و گلنکش، شاه شهیدان و چیچال رودبار به ۱۵ […]

بارش برف و باران درگیلان

 

نشریه الکترونیکی درفک خبر: در مناطق کوهستانی گیلان برف و در مناطق جلگه ای باران می بارد، اما از اواخر امروز از شدت بارش ها کاسته می شود.

 

بارش برف در مناطق کوهستانی رادار، حاچاقیا، سوباتان، ناو، کرمان، الماس، ریک، شکردشت و لنزی تالش و گلنکش، شاه شهیدان و چیچال رودبار به ۱۵ سانتیمتر، در لاریجانی و اسپیلی سیاهکل به حدود ۲۰ سانتیمتر، زندانه، رینه و ارده رضوانشهر و مشند، چملر و حیران آستارا ۲ سانتیمتر، دهرا، للندیز، شاه معلم، خلیل دشت و کهنه ماسوله فومن به حدود ۱۵ سانتیمتر، اشکوارات، صلوات کوه، لشکان، گیری، توکاس، توکامجان درگاه و جواهر دشت رودسر به ۷۰ سانتیمتر، شنبه راه، سوئه چاله و خریدول ماسال ۵ سانتیمتر، هلودشت لنگرود به ۱۰ سانتی متر و امامزاده اسحاق شفت به ۵ سانتیمتر رسیده است.

نازک کار،مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در گفت وگو با ایسنا ،با بیان اینکه تردد در مناطق کوهستانی برف گیر فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است،خاطرنشان کرد:بارش برف در مناطق کوهستانی از بامداد دیروز آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به بارش باران در مناطق جلگه ای گیلان،گفت:براساس اعلام هواشناسی گیلان از اواخر امروز از شدت بارش ها کاسته می شود.

این مقام مسئول یادآور شد:به علت بارش ۳۰ سانتیمتر برف در محور اسالم به خلخال،تردد وسایل نقلیه در آن با زنجیر چرخ امکان پذیر است،اما برای رفت و آمد در سایر جاده های اصلی و فرعی این شهرستان مشکلی وجود ندارد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار