دکتر جمالی در گرامیداشت روز دانشجو ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودبار:

عملکرد نامناسب بانک‌ها سبب ورشکستگی واحدهای تولیدی شده است

فرزانه احمدی خولکی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 12 دسامبر 2018 | 18:33 ب.ظ
عملکرد نامناسب بانک‌ها سبب ورشکستگی واحدهای تولیدی شده است اختصاصی پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر ، گرامیداشت ۱۶ آذر روز دانشجو با حضور جمالی نماینده مردم شریف شهرستان، میرغضنفری فرماندار رودبار، حجت الاسلام سیدمحمدی امام جمعه شهرستان، مهندس پورعلی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری، جوادی رییس شورای شهرستان، فدایی رییس دانشگاه آزاد اسلامی رودبار، جمعی از مسئولین […]

اختصاصی پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر ، گرامیداشت ۱۶ آذر روز دانشجو با حضور جمالی نماینده مردم شریف شهرستان، میرغضنفری فرماندار رودبار، حجت الاسلام سیدمحمدی امام جمعه شهرستان، مهندس پورعلی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری، جوادی رییس شورای شهرستان، فدایی رییس دانشگاه آزاد اسلامی رودبار، جمعی از مسئولین و دانشجویان در دانشگاه آزاد رودبار برگزار شد.

منوچهر جمالی در این مراسم ضمن تبریک روز دانشجو طی سخنانی بیان داشت: باید در دانشگاه ها شرایط را برای حرفه آموزی و مهارت آموزی در کنار تدریس داشته باشیم تا دانشجو بتواند نوعی سابقه کار و پشتوانه برای شغل خود داشته باشد.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی گفت: با رایزنی هایی که در وزارت خانه های داشته ایم سعی و تلاش بر این مبنا بوده که سرمایه گذاری برای ایجاد شغل در تمامی مشاغل را به دانشجویان متخصص در همان رشته واگذار شود. وی افزود: این دانشجویان هدف، طرح و برنامه ریزی برای ایجاد اشتغال دارند اما شرایط اقتصادی جامعه و تحریم ها از موانع اصلی برای تحقق این مهم هستند.

دکتر جمالی با انتقاد از عملکرد بانک ها اظهار داشت: دولت در بکار گیری نیروها نمیتواند تمامی داوطلبین را جذب کند و همچنین واحد های تولیدی با عملکرد نامناسب بانک ها به ورشکستگی رسیدند.

منوچهر جمالی تصریح کرد: با تمامی این مشکلات شما دانشجویان با طرح‌ها و برنامه هایی که دارید و همچنین تسهیلاتی که در اختیار شما قرار میگیرد میتوانید در ایجاد اشتغال تلاش کنید.

این مقام مسئول در ادامه گفت: ما در کشور بیش از ۳ هزار مرکز آموزش عالی فعال داریم که بیشتر این مراکز زیانده هستند که این خود یک بحران است.
وی تاکید داشت: خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان ما از این بحران عبور کرده است.

جمالی در خصوص حجم زیاد جوانان بااستعداد اما بیکار کشور، گفت: متاسفانه در کشورمان جوانان پرانرژی و کارآمد داریم اما هنوز دولت نتوانسته بدرستی از این جوانان استفاده کند با این حال شما جوانان باید با در نظر گرفتن شرایط سخت جامعه، از فکر خود در این زمینه بهره بگیرید.

جمالی در پایان این نشست خاطر نشان کرد: تمام تلاشمان را با همفکری خود شما در جهت رفع بحران شغلی به کار میگیریم. اکنون مشکلاتی که با آن مواجه هستیم حتی از زمان انقلاب هم سخت تر است اما گره مشکلات جامعه به دست خود جوانان حل خواهد شد وظیفه ما تنها حمایت و اعتماد بیش از بیش نسبت به شما جوانان است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار