فرماندار رودبار؛

درد و رنج معادن رودبار برای شهرداری هاست و نفعش برای دیگران

M.R.M
تاریخ انتشار: چهارشنبه 14 نوامبر 2018 | 07:51 ق.ظ
درد و رنج معادن رودبار برای شهرداری هاست و نفعش برای دیگران پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر ‍سیداسماعیل میرغضنفری در جلسه بررسی پروژه های عمرانی شهرستان رودبار، رانش راه های ارتباطی را یکی از مشکلات عنوان کرد و گفت: رانش جاده سندس، بلوکات، شمام رستم آباد، خورگام و… از جمله مشکلات است که در برخی نقاط زندگی مردم را با مشکل مواجه کرده است. وی ادامه داد: […]

پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر

‍سیداسماعیل میرغضنفری در جلسه بررسی پروژه های عمرانی شهرستان رودبار، رانش راه های ارتباطی را یکی از مشکلات عنوان کرد و گفت:

رانش جاده سندس، بلوکات، شمام رستم آباد، خورگام و… از جمله مشکلات است که در برخی نقاط زندگی مردم را با مشکل مواجه کرده است.

وی ادامه داد: رودبار بیشترین معادن گیلان را به خود اختصاص داده است اما نفعش برای دیگران است و تنها درد و رنج و خسارات این معادن عاید شهرداری های شهرستان رودبار می شود.فرماندار رودبار، تصریح کرد: پیمانکاران به راحتی مجوز می گیرند و از معادن رودبار برداشت می کنند اما وقتی بخواهیم برای شهرداری های شهرستان مجوز معدن بگیریم با سختی هایی روبرو هستیم.

میرغصنفری با اشاره به مشکلات شهرداری های شهرستان رودبار، بیان داشت: اگر همکاری خوب مجموعه قضایی نبود ساختمان برخی شهرداری ها تعطیل و ماشین آلات هم برای مطالبات فروخته شده بود.

وی با بیان اینکه درآمد شهرداری ها به صفر رسیده است، افزود: اعتبارات کم شهرداری و درآمد ناچیز آنان از عوارض ساخت و ساز شهرداری ها را با مشکل مواجه کرده است.زیتون خبر

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار