معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار رودبار:

وجود اسلحه و مهمات غیر مجاز یکی از آسیب های اجتماعی و بستر نا امنی است

مجیدرضایی ماشمیانی
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 4 اکتبر 2018 | 10:49 ق.ظ
وجود اسلحه و مهمات غیر مجاز یکی از آسیب های اجتماعی و بستر نا امنی است درفک خبر معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار رودبار: وجود اسلحه و مهمات غیر مجاز یکی از آسیب های اجتماعی و بستر نا امنی است علی اکبر پورعلی معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار رودبار در دومین نشست کمیسیون نظارت بر سلاح و مهمات شهرستان رودبار گفت: وجود اسلحه و مهمات غیر مجاز یکی از آسیب های […]

درفک خبر

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار رودبار:

وجود اسلحه و مهمات غیر مجاز یکی از آسیب های اجتماعی و بستر نا امنی است
علی اکبر پورعلی معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار رودبار در دومین نشست کمیسیون نظارت بر سلاح و مهمات شهرستان رودبار گفت: وجود اسلحه و مهمات غیر مجاز یکی از آسیب های اجتماعی و بستر نا امنی است.
وی افزود:

وجود جرم و آسیب های اجتماعی، تهدید علیه امنیت و سلامت جامعه بوده و مانع جریان توسعه و تعالی یک کشور خواهد بود، لذاوجود اسلحه و مهمات غیر مجاز یکی از آسیب های اجتماعی و بستر نا امنی است.
پورعلی گفت:

برای برخورد با این آسیبها، حاکم شدن قانون و قانونمداری درنگهداری و استفاده از سلاح گرم توسط مردم تکلیف را به خوبی تبیین و مشخص نموده است وهمانند سایر آسیب های اجتماعی، رشد آگاهی عمومی از طریق اقدامات فرهنگی و تبلیغی در پیشگیری از ارتکاب جرائم خشونت بار رهگشا و مشارکت مردم در توفیقات این حوزه و اثر بخشی آن بیشتر خواهد شد.
در این نشست آخرین وضعیت قاچاق سلاح و مهمات غیرمجاز درشهرستان بررسی و در خصوص سلاح های مجاز و مجوز این سلاح ها تصمیمات لازم اتخاذ شد.
روابط عمومی فرمانداری رودبار

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار