معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار رودبار:

اعضاء شورای مدیریت بحران رودبار تا روز یکشنبه نباید از شهرستان خارج شوند

M.R.M
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 4 اکتبر 2018 | 10:40 ق.ظ
اعضاء شورای مدیریت بحران رودبار تا روز یکشنبه نباید از شهرستان خارج شوند درفک خبر معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار رودبار: اعضاء شورای مدیریت بحران رودبار تا روز یکشنبه نباید از شهرستان خارج شوند محمد اسماعیل حبیبی معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار رودبار در نشست شورای مدیریت بحران این شهرستان با اشاره به پیش بینی هواشناسی در خصوص بارش شدید باران و سیل گفت: برای هماهنگیهای لازم خدمات […]

درفک خبر

معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار رودبار:

اعضاء شورای مدیریت بحران رودبار تا روز یکشنبه نباید از شهرستان خارج شوند

محمد اسماعیل حبیبی معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار رودبار در نشست شورای مدیریت بحران این شهرستان با اشاره به پیش بینی هواشناسی در خصوص بارش شدید باران و سیل گفت:

برای هماهنگیهای لازم خدمات رسانی و رفع دغدغه های احتمالی اعضاء شورای مدیریت بحران رودبار تا روز یکشنبه نباید از شهرستان خارج شوند.
وی افزود:

دستگاهها و ادارات با بررسی مستمر و متوالی حوزه خدمتی نسبت به رفع مشکلات و نارسائیهای احتمالی اقدام نمایند و در صورت نیاز به کمک مراتب را به فرمانداری اعلام نمایند.
حبیبی لایروبی رودخانه های داخل شهرها و روستاها و زیرگذرها و معابر را یادآور شد و گفت:

پاکسازی رودخانه بویژه از تنه بجا مانده درختان که مسیر آب را به معابر و خیابانها می کشاند توسط شهرداران و دهیاران باید جدی گرفته شود.
وی همچنین تاکید کرد:

از ماشین آلات موجود به نحو بهینه استفاده گردد و در صورت نیاز تجهیزات و امکانات بخش خصوصی هم باید در اختیار دستگاههای اداری قرار گیرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار با اشاره به وجود رانش در برخی از مناطق شهرستان گفت:

بخشداران، شهرداران، راهداری و حمل و نقل جاده ای، هلال احمر و شبکه بهداشت و درمان هماهنگی لازم را برای هم افزایی در این زمینه داشته باشند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار