با صدور پیامی؛

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان رودبار سالروز تأسیس کمیته امداد را تبریک گفت

مجید رضایی
تاریخ انتشار: دوشنبه 4 مارس 2024 | 14:27 ب.ظ
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان رودبار سالروز تأسیس کمیته امداد را تبریک گفت رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان رودبار با صدور پیامی ۱۴ اسفند سالروز تأسیس کمیته امداد وهفته احسان و نیکوکاری را تبریک گفت.   متن این پیام بشرح ذیل می باشد: بسم الله الرحمن الرحیم ایها الناس نافسوا فی المکارم وسارعو فی المغانم ولا تحتسبوا بمعروف لم تجعلو ا ای مردم در خوبی با […]

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان رودبار با صدور پیامی ۱۴ اسفند سالروز تأسیس کمیته امداد وهفته احسان و نیکوکاری را تبریک گفت.

 

متن این پیام بشرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

ایها الناس نافسوا فی المکارم وسارعو فی المغانم ولا تحتسبوا بمعروف لم تجعلو ا

ای مردم در خوبی با یکدیگر رقابت کنید و در بهره گرفتن از فرصت‌ها شتاب نمایید وکار نیکی راکه درانجامش شتاب نکرده اید به حساب نیاورید . امام حسین (ع)

تأسیس کمیته امداد به فرمان حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۷ یکی از برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی است که با هدف خدمت به محرومان و مستمندان جامعه تشکیل شد.

اینجانب سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) را به همه همکاران عزیزوتلاشگران خدوم کمیته امداد امام و به مردم عزیزو ولینعمتان شهرستان رودبار تبریک عرض نموده.وامیدوارم با تقویت فرهنگ احسان و نیکوکاری وکمک به نیازمندان در جامعه ،در کنار توانمندسازی مددجویان والبته با تلاش جهادی و میدانی همه مسئولان دلسوز و متعهد در آینده‌ای نزدیک شاهد برپایی جشن محرومیت زدایی در استان عزیزمان باشیم.

 

همچنین در آستانه ایام نوروز تلاش کنیم با همدلی و مهربانی حس نوعدوستی را بیش از همیشه در جامعه تقویت کرده وبا شرکت در جشن نیکوکاری به کمک اقشار ضعیف بشتابیم که بی تردید این رفتارهای زیبای انسانی سعادت دنیا و آخرت را برایمان به ارمغان خواهد داشت.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار