فرمانده انتظامی رودبار خبر داد؛

انهدام باند حفاری غیرمجاز در رحمت آباد رودبار

مجید رضایی
تاریخ انتشار: یکشنبه 31 دسامبر 2023 | 14:09 ب.ظ
انهدام باند حفاری غیرمجاز در رحمت آباد رودبار فرمانده انتظامی رودبار خبر داد: انهدام باند حفاری غیرمجاز در رودبار فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از شناسایی و دستگیری اعضای باند چهار نفره حفاران غیرمجاز در یکی از روستاهای منطقه رحمت‌آباد خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» عیسی روشن‌قلب امروز در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه شورای فرماندهی انتظامی شهرستان رودبار اظهار کرد: […]

فرمانده انتظامی رودبار خبر داد:

انهدام باند حفاری غیرمجاز در رودبار

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از شناسایی و دستگیری اعضای باند چهار نفره حفاران غیرمجاز در یکی از روستاهای منطقه رحمت‌آباد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» عیسی روشن‌قلب امروز در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه شورای فرماندهی انتظامی شهرستان رودبار اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر انجام حفاری غیرمجاز در یکی از روستاهای منطقه رحمت‌آباد، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 

وی در ادامه افزود: مأموران پلیس آگاهی پس از صحت موضوع با هماهنگی قضائی به همراه نمایندگان میراث‌فرهنگی به محل موردنظر اعزام و چهار نفر را حین حفاری دستگیر کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار با بیان اینکه هرگونه حفاری و کاوش غیرمجاز برای به‌دست‌آوردن اموال تاریخی و آثار باستانی ممنوع بوده و با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود، تصریح کرد: مبارزه با سودجویانی که با چپاول میراث گذشتگان به دنبال رسیدن به مطامع نامشروع خود هستند، همواره در اولویت کار مجموعه انتظامی قرار دارد.

 

روشن‌قلب به حفر گودالی به عمق ۸ متر و عرض ۲ متر توسط متهمان اشاره و خاطرنشان کرد: متهمان ۲۹، ۳۰، ۳۵ و ۳۶ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار