به مناسبت هفته پژوهش صورت پذیرفت؛؛

تجلیل از دکتر فاضل بازیار بعنوان پژوهشگر شایسته تقدیر در سال ۱۴۰۲ 

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: یکشنبه 24 دسامبر 2023 | 18:03 ب.ظ
تجلیل از دکتر فاضل بازیار بعنوان پژوهشگر شایسته تقدیر در سال ۱۴۰۲  دکتر فاضل بازیار معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان رشت بعنوان پژوهشگر شایسته تقدیر دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در سال ۱۴۰۲ معرفی و تجلیل شد.   به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ مراسم گرامیداشت “هفته پژوهش و فناوری” به همراه تقدیر از فعالان عرصه پژوهش و فناوری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت […]

دکتر فاضل بازیار معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان رشت بعنوان پژوهشگر شایسته تقدیر دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در سال ۱۴۰۲ معرفی و تجلیل شد.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ مراسم گرامیداشت “هفته پژوهش و فناوری” به همراه تقدیر از فعالان عرصه پژوهش و فناوری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد .

 

در این مراسم از دکتر فاضل بازیار معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان رشت به عنوان پژوهشگر شایسته تقدیر دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در سال ۱۴۰۲ معرفی و تجلیل شد.

 

قابل ذکر است، بازیار حلیمه جانی سابقه ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان رودبار را در کارنامه کاری خود دارد.

 

تحریریه درفک خبر، کسب این موفقیت را به دکتر بازیار تبریک عرض می‌نماید و امیدوار است در سایه الطاف بیکران باریتعالی در تمامی مراحل زندگی موفق باشند و همواره سلامت و موفق باشند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار