افتخاری دیگر برای خورگام؛

2 نخبه برارودی بعنوان کارشناس برتر کشوری در بین کارشناسان رسمی دادگستری سراسر کشور انتخاب شدند

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 19 اکتبر 2023 | 21:25 ب.ظ
2 نخبه برارودی بعنوان کارشناس برتر کشوری در بین کارشناسان رسمی دادگستری سراسر کشور انتخاب شدند نخستین رویداد ملی نظریه کارشناس برتر با معرفی افراد برتر به کار خود پایان داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، رییس مرکز مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه گفت: مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده در راستای ماموریت خود مبنی بر ایجاد بستر‌های ارتقاء دانش و مهارت، اشتراک تجربیات […]

نخستین رویداد ملی نظریه کارشناس برتر با معرفی افراد برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، رییس مرکز مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه گفت: مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده در راستای ماموریت خود مبنی بر ایجاد بستر‌های ارتقاء دانش و مهارت، اشتراک تجربیات و همچنین ایجاد الگو‌های آموزشی و استاندارد‌های تدوین و تنظیم نظریات کارشناسی این رویداد را برگزار کرد.

 

عبدلیان پور افزود: در این رویداد بیش از ۲۵۰ نظریه کارشناسی ارائه شده بود که پس از بررسی داوران ۳۲ نظریه برتر معرفی شد.

 

وی با بیان اینکه کارشناسان شرکت کننده در این رویداد خلاصه‌ای از پرونده شامل مسیرکشف مندرجات و ادله به کارگرفته شده را ارائه کردند گفت: مدت زمان کارشناسی، تعداد کارشناسان مطروحه در پرونده، اعتراض یا عدم اعتراض نسبت به نظریه کارشناسی، نظریه کارشناس رسمی و شماره پرونده را ارائه کردند.

 

سخنگوی قوه قضائیه هم در این مراسم با اشاره به اینکه اطاله دادرسی یکی از مهمترین دغدغه‌های دستگاه قضا در حوزه تحول قضایی است گفت:هر چه در نظریه کارشناسی دقیق ترعمل شود باعث افزایش سرعت و دقت و کوتاه شدن زمان رسیدگی به پرونده‌ها می‌شود.

 

در این رویداد ملی آقای دکتر اردشیر پورشعبان کارشناس رسمی دادگستری در امور معادن رتبه برتر کشوری و آقای مهندس مهدی آقایی کارشناس رسمی دادگستری رشته راه و ساختمان رتبه برتر کشوری را کسب کردند

 

در پایان این رویداد از ۳۲ برگزیده‌ی که در ۶۳ رشته‌ی کارشناسی شرکت کرده بودند تجلیل شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار