فرمانده انتظامی رودبار خبر داد:

دستگیری 3 حفار غیر مجاز و کشف 3 دستگاه فلزیاب در بخش عمارلو

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: یکشنبه 1 اکتبر 2023 | 15:13 ب.ظ
دستگیری 3 حفار غیر مجاز  و کشف 3 دستگاه فلزیاب در بخش عمارلو فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از دستگیری سه حفار غیرمجاز و کشف سه دستگاه فلزیاب در یکی از روستاهای بخش عمارلو خبر داد.   به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ عیسی روشن‌قلب امروز در شورای فرماندهی انتظامی شهرستان رودبار در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر حفاری غیرمجاز توسط ۳ […]

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از دستگیری سه حفار غیرمجاز و کشف سه دستگاه فلزیاب در یکی از روستاهای بخش عمارلو خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ عیسی روشن‌قلب امروز در شورای فرماندهی انتظامی شهرستان رودبار در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر حفاری غیرمجاز توسط ۳ نفر در یکی از روستاهای بخش عمارلو به‌قصد کشف اموال تاریخی و عتیقه‌جات، بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه پس از تحقیقات نامحسوس و اطمینان از صحت آن، مأموران انتظامی به آدرس محل موردنظر اعزام شدند، افزود: متهمان این پرونده که شروع به حفاری کرده بودند، دستگیر و ۳ دستگاه فلزیاب و وسایل حفاری از آنها کشف شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار تصریح کرد: متهمان ۳۶، ۳۷ و ۴۳ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

روشن‌قلب با بیان اینکه قاچاق اشیای عتیقه و آثار باستانی، تاراج فرهنگ و تاریخ کشور به شمار می‌رود، از شهروندان خواست در صورت شناسایی افراد سودجو و قاچاقچیان عتیقه، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: مبارزه با سودجویانی که با چپاول میراث گذشتگان به دنبال رسیدن به مطامع نامشروع خود هستند، همواره در اولویت کار پلیس قرار دارد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار