مدیر تعاون روستایی استان گیلان در جمع خبرنگاران:

کشاورزان بیش از ۶۰۰ هزار تن محصول برنج را بالاتر از نرخ مصوب فروختند

مجید رضایی
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 22 آگوست 2023 | 13:27 ب.ظ
کشاورزان بیش از ۶۰۰ هزار تن محصول برنج را بالاتر از نرخ مصوب فروختند همزمان با نزدیک شدن هفته دولت و بمناسبت هفته خبرنگار، ازسوی مدیریت تعاون روستایی استان گیلان، از اصحاب رسانه تقدیرشد.   به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ دیدار رسانه ای مدیرتعاون روستایی استان گیلان باحضور جمعی از خبرنگاران صداوسیما، خبرگزاری ها، پایگاهای خبری و روزنامه های ملی و محلی در سالن اجتماعات شهیدسردار سلیمانی […]

همزمان با نزدیک شدن هفته دولت و بمناسبت هفته خبرنگار، ازسوی مدیریت تعاون روستایی استان گیلان، از اصحاب رسانه تقدیرشد.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ دیدار رسانه ای مدیرتعاون روستایی استان گیلان باحضور جمعی از خبرنگاران صداوسیما، خبرگزاری ها، پایگاهای خبری و روزنامه های ملی و محلی در سالن اجتماعات شهیدسردار سلیمانی این مدیریت برگزارشد.

در این نشست دکترکیوان حسن پور ضمن تبریک هفته خبرنگار وتقدیر از اصحاب رسانه در بازتاب اخبار و رویدادهای شبکه مردمی تعاون روستایی وکشاورری و تو با گرامیداشت در پیش بودن هفته دولت و یاد وخاطره شهدای گرانقدر دولت، گزارشی ازحضور تعاونیها در خدمات رسانی و اقتصاد استان گیلان ارائه کرد.

 

مدیر تعاون روستایی استان گیلان باتاکید بر نقش حمایتی سازمان از شبکه تحت نظارت ، بویژه در زمانی که بازارمحصولات کشاورزی دچار بحران می شود گفت: هم اکنون شبکه تعاونی روستایی در حال خرید برنج محصول سال گذشته به قیمت های مصوب از کشاورزان است و ۲۸ مرکز خرید در استان آماده خریداری برنج کشاورزان هستند.

 

وی با اشاره به اهم برنامه های مدیریت تعاون روستایی استان گیلان،تقویت تعاونیهای زیانده و فعالسازی شرکتهای تعاونی غیرفعال، گسترش رویکرد دانش بنیان در تولید محصولات و خدمات، توجه ویژه به صادرات و گسترش روستابازار را دراستان، از مهمترین برنامه های در دست اقدام سازمان برشمرد.

 

دکتر حسن پور در جمع فعالین رسانه گفت:

با تعامل و حسن خلق مشکل چهارتعاونی حل و انتخابات مجمع برگزار شد، حدود ۱۶ سال است که شرکت های تعاونی خدمات درخور شانی به اعضا نداده اند ولی همچنان مردم به ما لطف دارند، مردم اعتماد خاصی به شرکت‌های تعاونی دارند.

 

وی افزود:

۳۱۴ تعاونی و اتحادیه در سطح استان داریم ۲۵۵ تعاونی و اتحادیه فعال میباشند، سازمان تعاون روستایی غرفه ها و نمایشگاههای روستا بازار را ایجاد کرده است این بازار بصورت دائم و سالانه (روستا لند) خواهد بود

 

مدیر تعاون روستایی گیلان ضمن عرض خداقوت به کشاورزان اظهار کرد:

کشاورزان زمین‌های بلااستفاده بعد شالیکاری را به تعاونی ها اجاره دهند،گیلان زمینهای زراعی آماده بعد شالیکاری دارد کشاورزان در بحث سیفی جات اقدام کنند. در بحث آموزش کشاورزان نقاط ضعفی است که باید قوت پیدا کند و به روز باشیم کشاورزی استان را متناسب با جهان بروز کنیم.

 

دکتر حسن پور تاکید کرد:

زمین های کشاورزی تک محصولی را به چندمحصولی در فصول مختلف تبدیل کنیم، ۷۵۰ هزار تن سالانه تولید برنج در گیلان داریم، کشاورزان بیش از ۶۰۰ هزار تن محصول برنج شان را بالاتر از نرخ مصوب فروختند، امسال تعاونی های سطح استان برنج هاشمی ز ۷۰ تا ۷۳ هزار تومان و برنج پرمحصول به قیمت ۴۵ هزار تومان خریداری می‌کنند.

 

وی در ادامه این نشست به سوالات تعدادی از حاضران پاسخ گفت. نشست خبری با تقدیر از اصحاب رسانه با اهدای لوح سپاس به پایان رسید.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار