سرهنگ روشن قلب در جمع خبرنگاران:

خبرنگاران شهرستان دلداده ترین افراد نظام هستند

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: شنبه 19 آگوست 2023 | 20:00 ب.ظ
خبرنگاران شهرستان دلداده ترین افراد نظام هستند فرمانده انتظامي رودبار از كشف 367 کیلو و 301 گرم انواع مواد مخدر طی 5 ماه گذشته در اين شهرستان خبر داد.   به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سرهنگ “عيسي روشن‌قلب” در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان رودبار به تشريح اقدامات پليس شهرستان رودبار در 5 ماهه گذشته و كشفيات مربوطه پرداخت. […]

فرمانده انتظامي رودبار از كشف 367 کیلو و 301 گرم انواع مواد مخدر طی 5 ماه گذشته در اين شهرستان خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سرهنگ “عيسي روشن‌قلب” در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان رودبار به تشريح اقدامات پليس شهرستان رودبار در 5 ماهه گذشته و كشفيات مربوطه پرداخت.

 

وی ضمن تبریک روز خبرنگار و تقدیر از زحمات اصحاب رسانه گفت:

هر روز، روز خبرنگار است، خبرنگاران شهرستان دلداده ترین افراد نظام هستند، رسانه بهترین مبارزه در جنگ ترکیبی را می‌توانند داشته باشند، گفتمان پلیس، گفتمان پاسخگویی است

 

فرمانده انتظامی رودبار با اشاره به همکاری مردم با این مجموعه، خاطرنشان کرد:

حقیقتا مردم شهرستان بسیار مردم فرهیخته و مردم همراهی هستند، نهایت سپاسگزاری را از این عزیزان داریم، همدلی و هم افزایی خوبی در شورای تامین وجود دارد که جای تقدیر دارد، از رئیس اداره ای که رضایت مندی مردم معیار اوست سپاسگزارم

 

سرهنگ روشن قلب خشم را عامل اصلی جرائم دانست و گفت:

طغیان و عدم مهارت کنترل خشم عامل اصلی جرم های خشن می‌شوند، هر مغازه ای در طول مسیر آزادراه درگیری ایجاد شود و در بررسی اولیه مقصر شناخته شود پلمب خواهد شد.

وي به دستگيري 251 سارق و كشف 137 فقره سرقت در شهرستان رودبار اشاره كرد و اظهار داشت: 99 هزار و 250 قلم انواع کالای قاچاق به ارزش تقريبي 2 هزار میلیارد ریال کشف و 114 قاچاقچی نفر در اين خصوص دستگیر شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان رودبار افزود: 3 هزار و 949 واحد صنفي در شهرستان رودبار مورد بازديد قرار گرفته كه به هزار و 431 واحد تذکر ابلاغ و 87 واحد صنفي متخلف پلمب و از ادامه فعاليت آنها جلوگيري شد.

اين مقام انتظامي بيان داشت: در شهرستان رودبار 367 کیلو و 301 گرم انواع مواد مخدر به تفکیک 292 كيلو و 73 گرم ترياك، یک كيلو و 248 گرم هروئين، 7 كيلو و 382 گرم شيشه و 66 كيلو و 598 گرم حشيش كشف و 531 نفر نيز در اين رابطه دستگير و به مرجع قضائي معرفي شدند.

سرهنگ روشن‌قلب گفت: برابر هماهنگي‌هاي به عمل آمده با مرجع قضائي در برخورد قاطع با متخلفان و هنجارشكنان 99 دستگاه موتورسيكلت و 586 دستگاه خودرو به دلايل سرقتي بودن، داشتن دستور قضائي، عدم رعايت قوانين و مقررات، بي نظمي در عبور و مرور، حمل كالاي قاچاق و مواد مخدر، انجام سرقت و جابجايي اموال سرقتي توقيف شدند.

وي در پایان  به برگزاری جلسات شورای معتمد پلیس و ارائه آموزش همگانی به شهروندان به منظور تنویر افکار عمومی و پیشگیری از وقوع جرم و تعامل با مسوولان محلي، ائمه جمعه، فرماندار، بخشداران و دهياران اشاره كرد و گفت: به منظور شنیدن سخنان مردم و رفع مشکلات انتظامي آنها در 5 ماهه گذشته، 20 مرحله جلسه ارتباط مستقیم با شهروندان برگزار شده است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار