مدیرکل تأمین اجتماعی گیلان:

گیلان دارای بیشترین آمار زنان بیمه شده کشور است

مجید رضایی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 19 جولای 2023 | 21:48 ب.ظ
گیلان دارای بیشترین آمار زنان بیمه شده کشور است مدیرکل تأمین اجتماعی گیلان خبرداد: گیلان با توجه به جمعیت دارای بیشترین آمار زنان بیمه شده کشور است.   به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ آقای کیوان مرتضوی با بیان اینکه گیلان در بخش بیمه زنان خانه‌دار رتبه نخست کشوری را دارد گفت: بیش از یک میلیون و ۳۲۰ هزار نفر از جمعیت استان […]

مدیرکل تأمین اجتماعی گیلان خبرداد: گیلان با توجه به جمعیت دارای بیشترین آمار زنان بیمه شده کشور است.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ آقای کیوان مرتضوی با بیان اینکه گیلان در بخش بیمه زنان خانه‌دار رتبه نخست کشوری را دارد گفت: بیش از یک میلیون و ۳۲۰ هزار نفر از جمعیت استان تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند.

وی افزود: بیمه زنان خانه دار یکی از زیر گروه‌های بیمه‌های حرفه ومشاغل است که از آذر ۸۸ تحت پوشش تامین اجتماعی قرار گرفت.

آقای کیوان مرتضوی با بیان اینکه بیمه زنان خانه دار ۳ نرخ دارد و پوشش بیمه‌ای آن‌ها متفاوت گفت: بیمه با نرخ ۱۲ درصد فقط پوشش بازنشستگی و فوت بعد از آن، بیمه نرخ ۱۴ درصد بازنشستگی و فوت قبل و بعد از آن و بیمه با نرخ ۱۸ درصد بازنشستگی فوت قبل و بعد و کار افتادگی را شامل می‌شود.

وی هزینه پرداخت بیمه ۱۲ درصد را ۶۵۸ هزار تومان، بیمه ۱۴، درصد ۷۸۰ هزار تومان و ۱۸ درصد را ۹۸۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: دختران بالای ۱۸ سال می‌توانند خود را بیمه کنند.

مدیرکل بیمه تامین اجتماعی افزود: اگر بیمه شده، بیمه درمان نداشته باشد می‌تواند با انتخاب سرانه درمان و پرداخت مبلغ مربوطه از این پوشش هم برخوردار شوند.

حداکثر سن زنان خانه دار برای انعقاد قرار داد بیمه ۵۰ سال است

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار