فرمانده انتظامی رودبار خبر داد:

قتل جوان 27 ساله با سلاح سرد در خورگام

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: شنبه 8 جولای 2023 | 13:14 ب.ظ
قتل جوان 27 ساله با سلاح سرد در خورگام فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از قتل یک جوان ۲۷ ساله در بخش خورگام این شهرستان خبر داد و گفت: قاتل ۳۸ ساله در کمتر از یک ساعت دستگیر شد.   به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر ؛ سرهنگ عیسی روشن‌قلب گفت: در پی تماس مردمی با مرکز فوریتی‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع نزاع با […]

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از قتل یک جوان ۲۷ ساله در بخش خورگام این شهرستان خبر داد و گفت: قاتل ۳۸ ساله در کمتر از یک ساعت دستگیر شد.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر ؛ سرهنگ عیسی روشن‌قلب گفت: در پی تماس مردمی با مرکز فوریتی‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع نزاع با سلاح سرد بین ۲ نفر در بخش خورگام شهرستان رودبار ، ماموران انتظامی برای پیگیری موضوع فوری به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پس از بررسی پلیس مشخص شد در این درگیری یک مرد جوان ۲۷ ساله با ضربات چاقو به شدت مجروح و با کمک نیرو‌های اورژانس به بیمارستان منتقل شده است.

 

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار با بیان اینکه فرد مجروح بر اثر شدت جراحات در بیمارستان جان باخت ، گفت : کارآگاهان پلیس با سرعت عمل و دقت موفق شدند قاتل ۳۸ ساله این مرد جوان را در کمتر یک ساعت دستگیر و به مرجع قضایی تحویل دهند.

 

سرهنگ روشن‌قلب افزود: قاتل انگیره خود در ارتکاب به قتل اختلافات شخصی عنوان کرد.

 

وی گفت: ناتوانی در مهار خشم عواقب ناگوار و گاه جبران‌ناپذیر به دنبال دارد و باید روش‌های کنترل خشم و عصبانیت را یاد گرفت.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار