به علت ناهنجاری های اجتماعی و عدم رعايت شئون اسلامی؛

2 واحد صنفی در شهرستان رودبار پلمب شد

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: دوشنبه 17 آوریل 2023 | 14:08 ب.ظ
2 واحد صنفی در شهرستان رودبار پلمب شد فرمانده انتظامي رودبار گفت: 2 واحد صنفي به علت ناهنجاري‌هاي اجتماعي و عدم رعايت شئون اسلامي در اين شهرستان پلمب شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سرهنگ “عيسي روشن‌قلب” اظهار داشت: با هدف صيانت از امنيت اخلاقي، تحقق برنامه‌هاي پيشگيرانه و مقابله با ناهنجاري‌هاي اجتماعي در بين اصناف، طرح‌هاي كنترل و نظارت بر […]

فرمانده انتظامي رودبار گفت: 2 واحد صنفي به علت ناهنجاري‌هاي اجتماعي و عدم رعايت شئون اسلامي در اين شهرستان پلمب شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سرهنگ “عيسي روشن‌قلب” اظهار داشت: با هدف صيانت از امنيت اخلاقي، تحقق برنامه‌هاي پيشگيرانه و مقابله با ناهنجاري‌هاي اجتماعي در بين اصناف، طرح‌هاي كنترل و نظارت بر واحدهاي صنفي از سوي پليس اجرا مي‌شود.

وي در ادامه با بيان اينكه در همين راستا ماموران اداره نظارت بر اماكن عمومي از واحدهاي صنفي در سطح شهرستان رودبار بازديد كردند، افزود: در اين راستا 2 واحد صنفي متخلف به دليل ناهنجاري‌هاي اجتماعي، عدم رعايت شئون اسلامي و نقض ضوابط انتظامي در اجراي ماده 17 قانون نظام صنفي پلمب و از ادامه فعاليت آنها جلوگيري شد.

فرمانده انتظامي شهرستان رودبار به اجراي طرح‌هاي مختلف انتظامي و نظارت بر اصناف اشاره كرد و اذعان داشت: پليس با افراد سودجو و هنجارشكن، برخورد قانوني مي‌كند.

اين مقام انتظامي در پايان از معرفي متصديان واحدهاي صنفي متخلف به همراه پرونده مربوطه به مرجع قضائي خبر داد و از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در اصناف، موضوع را به مركز فوريت‌هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار