مهرداد گودرزوند چگینی، نماینده مردم رودبار:

تغییرات در سازمان برنامه و بودجه باید در سطح معاونت‌ها نیز انجام شود

مجید رضایی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 12 آوریل 2023 | 12:02 ب.ظ
تغییرات در سازمان برنامه و بودجه باید در سطح معاونت‌ها نیز انجام شود رد پای بی توجهی‌ها به حقوق معلمان در برکناری رئیس سازمان برنامه و بودجه/ سازمان برنامه و بودجه مغز متفکر دولت است به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ مهرداد گودرزوند چگینی نماینده مردم شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برکناری رئیس سازمان برنامه و بودجه، عنوان کرد: سازمان برنامه و بودجه […]

رد پای بی توجهی‌ها به حقوق معلمان در برکناری رئیس سازمان برنامه و بودجه/ سازمان برنامه و بودجه مغز متفکر دولت است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ مهرداد گودرزوند چگینی نماینده مردم شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برکناری رئیس سازمان برنامه و بودجه، عنوان کرد: سازمان برنامه و بودجه از نهادهای حساس و مهم در دولت به شمار می‌آید که نیازمند دقت و سرعت بالایی است و امیدواریم گزینه جدید در این نهاد مهم، وظایف خود را به خوبی انجام دهد.

چگینی در ادامه با بیان اینکه اولویت اصلی سازمان برنامه و بودجه باید ارائه برنامه هفتم توسعه به مجلس باشد، افزود: امیدواریم این تغییرات به نفع کشور باشد و اهداف دولت با این تغییرات با سرعت بیشتر دنبال شود.

وی با یادآوری گزارش نظارتی مجلس و کمیسیون آموزش در خصوص رتبه بندی معلمان و قصور سازمان برنامه و بودجه در پرداخت معوقات فرهنگیان و حقوق اسفندماه آن‌ها، ادامه داد: یکی از موارد تأثیرگذار در تغییرات سازمان برنامه و بودجه بیان واقعیت‌ها در این گزارش بود چراکه سازمان برنامه و بودجه می‌توانست از وقوع این ماجرای تلخ برای فرهنگیان جلوگیری کند.

گودرزوند چگینی تصریح کرد: مجلس در گزارش نظارتی خود نشان داد، نسبت به وضعیت یک میلیون فرهنگی بی تفاوت نیست و نظارت کمیسیون آموزش مجلس موجب شد که قصور سازمان برنامه مشخص شود.

وی با بیان اینکه سازمان برنامه و بودجه مغز متفکر دولت به شمار می‌آید، تأکید کرد: تغییرات در سازمان برنامه و بودجه باید در سطح معاونت‌ها نیز انجام شود چراکه با این تفکر موجود در سازمان برنامه امکان تحقق برنامه‌های توسعه وجود ندارد.

این نماینده مردم در مجلس اضافه کرد: رئیس جدید سازمان برنامه و بودجه باید از اندیشمندان و برنامه ریزان دانشگاهی مؤثر به عنوان مشاور استفاده کند تا تغییراتی که مد نظر دولت و مجلس است، در این سازمان مهم محقق شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار