معاون سیاسی اجتماعی فرماندار رودبار در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی:

رعایت اصول بهداشتی بهترین روش پیشگیری و مقابله با بیماریهای مشترک انسان و دام است.

M.R.M
تاریخ انتشار: دوشنبه 30 جولای 2018 | 21:17 ب.ظ
رعایت اصول بهداشتی بهترین روش پیشگیری و مقابله با بیماریهای مشترک انسان و دام است. درفک خبر معاون سیاسی اجتماعی فرماندار رودبار در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی: رعایت اصول بهداشتی بهترین روش پیشگیری و مقابله با بیماریهای مشترک انسان و دام است علی اکبر پورعلی در این نشست که به منظور پیشگیری از شیوع بیماری تب کریمه و کنگو برگزار شد اتخاذ تدابیر و تشدید نظارت و کنترل […]

درفک خبر

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار رودبار در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی: رعایت اصول بهداشتی بهترین روش پیشگیری و مقابله با بیماریهای مشترک انسان و دام است
علی اکبر پورعلی در این نشست که به منظور پیشگیری از شیوع بیماری تب کریمه و کنگو برگزار شد اتخاذ تدابیر و تشدید نظارت و کنترل در ایست و بازرسی و قرنطینه نیروی انتظامی و دامپزشکی رودبار به منظور جلوگیری از ورود و خروج دام غیر مجاز را مورد تأکید قرار داد.
وی از شبکه دامپزشکی رودبار خواست با بسیج امکانات و استفاده از ظرفیت دهیاریها برای پیشگیری از بیماری تب کریمه اهتمام لازم را داشته باشند و شبکه بهداشت و درمان هم پیش بینی های لازم را برای بیماران احتمالی داشته باشد.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار رعایت اصول بهداشتی را بهترین روش پیشگیری و مقابله با بیماریهای مشترک انسان و دام دانست.
پورعلی همچنین اتخاذ تمهیدات لازم را به منظور جلوگیری از کشتار غیر مجاز خواستار شد و گفت: مردم برای تهیه گوشت مورد نیاز خود از مراکز مجاز و تحت نظر دامپزشکی اقدام نمایند.
روابط عمومی فرمانداری شهرستان رودبار

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار