پس از گذشت 2 ماه؛

امیر دولت پور رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان رودبار شد

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: یکشنبه 29 ژانویه 2023 | 07:13 ق.ظ
امیر دولت پور رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان رودبار شد از خدمات کیوان عبادی تقدیر و امیر دولت‌پور به عنوان سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان معرفی شد. کیوان عبادی ۱۹ آذر به عنوان سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان رودبار معرفی شده بود. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، با حضور دائمی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان مراسم تودیع و معارفه […]

از خدمات کیوان عبادی تقدیر و امیر دولت‌پور به عنوان سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان معرفی شد. کیوان عبادی ۱۹ آذر به عنوان سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان رودبار معرفی شده بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، با حضور دائمی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان مراسم تودیع و معارفه سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان رودبار برگزار شد.

در این مراسم که با حضور دائمی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان، کیومرث عموپور فرماندار شهرستان رودبار، حجت السلام والمسلمین قربان‌پور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، معاون عمرانی فرماندار در فرمانداری رودبار برگزار شد، از خدمات کیوان عبادی تقدیر و امیر دولت‌پور به عنوان سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان معرفی شد.

در ابتدا فرماندار رودبار در این آیین گفت: مراسم تکریم و معارفه‌ها به نوعی یک درس برای مدیران است که بدانند همیشه در این منصب وجایگاه نخواهند بود، و این مسئولیت‌ها همان امانتی گرانبها هستند که به مدیران سپرده می‌شوند تا خالصانه و صادقانه به مردم خدمت کنند.

عموپور گفت: مدیران جدیدبایستی با برنامه وارد مسئولیت‌های مهم شوند، کارهای نیمه تمام نیز پیگیری و دنبال شوند و بحث اعتبارات را برای انجام پروژه‌های جدید نیز پیگیر باشند. یک مدیر توانمند باید با مردم صادق باشد و تمام تلاشش را برای رفع مشکلات شهرستان به کار گیرد.

در ادامه مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان ضمن شرح گزارش مختصری از خدمات این اداره در سطح شهرستان رودبار گفت: بنیاد مسکن در خدمت مردم و در جهت رضایتمندی مردم تلاش خواهد کرد.

دائمی، تغییرات در سطوح مدیریت شهرستان‌ها را امری طبیعی دانست و گفت: تغییرات مدیریتی یکی از ملزومات هر سازمان پویا و فعال است، که موجب تحرک و پویایی بیشتر می‌شود.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان با بیان این که بهبود کیفیت خدمت به مردم شریف استان گیلان از اهداف این نهاد است اذعان داشت: توان بالقوه مجموعه بنیاد مسکن استان بیش‌تر از وضعیت موجود می‌باشد و با به کار بستناین توانایی‌ها می‌توان میزان خدمت‌دهی و رضایت مردم را افزایش داد.

گفتنی است، کیوان عبادی ۱۹ آذر به عنوان سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان رودبار معرفی شده بود.

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار