در کارگروه پسماند شهرستان رودبار مطرح شد؛

با هر گونه قصور و کم کاری در مدیریت پسماند شهرستان رودبار برخورد قاطع خواهد شد

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 18 ژانویه 2023 | 18:29 ب.ظ
با هر گونه قصور و کم کاری در مدیریت پسماند شهرستان رودبار برخورد قاطع خواهد شد در چهارمین جلسه کارگروه پسماند شهرستان رودبار ، فرماندار بر برخورد قاطع محیط زیست با هر گونه قصور و کم کاری در مدیریت پسماند شهرستان تاکید کرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، علی فرهی رئیس اداره محیط زیست شهرستان رودبار گفت : دراین جلسه که باحضور فرماندار ، معاون عمرانی ،شهرداران و بخشداران […]

در چهارمین جلسه کارگروه پسماند شهرستان رودبار ، فرماندار بر برخورد قاطع محیط زیست با هر گونه قصور و کم کاری در مدیریت پسماند شهرستان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، علی فرهی رئیس اداره محیط زیست شهرستان رودبار گفت : دراین جلسه که باحضور فرماندار ، معاون عمرانی ،شهرداران و بخشداران و سایر اعضای کارگروه مدیریت پسماند حضور داشتند ابتدا معاون عمرانی با اشاره به قصور برخی از دهیاران در حوزه مدیریت پسماند و احیا مناطق بحرانی پسماند در سطح شهرستان گفت: بخشداران ضمن نظارت بر فعالیت دهیاران تابعه بر اساس قانون مکلف‌اند وظایف خود را در حوزه پسماند به نحوه احسن انجام دهند و گزارش‌های فعالیت‌های خود را به دبیرخانه کارگروه مدیریت پسماند با ثبت اطلاعات پایه در سامانه جامع محیط زیست ارایه کنند.

در ادامه شهرداران و بخشداران هر کدام به ارائه عملکرد خودپرداختند .

عموپور فرماندار شهرستان رودبار نیز در  جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان  با بیان اینکه یکی از موضوعات مهم در زمینه‌های مختلف به خصوص در مسئله مدیریت پسماند بحث فرهنگ‌سازی است، اظهار داشت: فرهنگ‌سازی در زمینه مدیریت پسماند می‌تواند بسیاری از مشکلات این حوزه را به حداقل برساند و دستگاه‌های اجرایی با تکیه بر مدیریت جهادی با ارایه راهکار به طور مؤثر در این زمینه برای طرح‌ریزی و فرهنگ‌سازی هر چه بیشتر و بهتر اقدام شود.

وی، افزود: حتماً باید از ظرفیت متخصصین موجود با حفظ اعتماد به نفس در بحث مدیریت پسماند استفاده شود تا بتوان در راستای پیشبرد هر چه بهتر برنامه‌های مدیریت پسماند گام‌های خوبی برداشته شود.

فرماندار رودبار ضمن دستور اکید مبنی بر  برخورد قاطع اداره حفاظت محیط زیست با هر گونه کم کاری و قصور در این زمینه، ایجاد تهدید علیه بهداشت عمومی را غیر قابل پذیرش دانست.

ضمناً با توجه به اتمام حجت های صورت گرفته با صنایع روغن کشی آلاینده واقع در شهرک بابائیان منجیل اجرای بدون ملاحظه قوانین را در این خصوص الزام نمود. ودرپایان باتوجه به هفته هوای پاک باحضور مدیران معاينه فنی یک روز معاينه فني خودروهای شهرستان به جهت تشويق واستقبال رانندگان نیم بها صادر گردید

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار