حجت الاسلام والمسلمین سید اعلاء خضری خطیب نماز جمعه منجیل :

دشمنان به فکر تجزیه ایران اند اما مردم ما بصیر هستند

سید حسین فتاحی
تاریخ انتشار: جمعه 16 دسامبر 2022 | 17:19 ب.ظ
دشمنان به فکر تجزیه ایران اند اما مردم ما بصیر هستند ‍به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهر منجیل به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید اعلاء خضری و با حضور مردم مومن نمازگزار و جمعی از مسئولین شهرستانی و شهری ودر مصلای طاهریه شهر منجیل برگزار گردید. حجت الاسلام والمسلمین سید اعلاء خضری خطیب نماز جمعه منجیل : انسان […]

‍به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهر منجیل به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید اعلاء خضری و با حضور مردم مومن نمازگزار و جمعی از مسئولین شهرستانی و شهری ودر مصلای طاهریه شهر منجیل برگزار گردید.

حجت الاسلام والمسلمین سید اعلاء خضری خطیب نماز جمعه منجیل :

انسان دارای اسرار پنهانی است و باید با تلاش به این اسرار و چشمه های علم برسد. سلامتی و امنیت نعمت های مخفی هستند که باید قدر آن را بدانیم.

قبل از هر چیز ولایی باشیم. همه تدبیر ها دست ائمه معصومین است.️ تنها شناخت معصومین کافی نیست عمل و کردار انسان باید مورد تایید ائمه اطهار باشد.

عادات غلط و رسوم جاهلی را باید ترک کرد. ️ مراقب حق الناس باشیم زیرا که در سرنوشت انسان بسیار مهم است.

برخی ها با قرآن، نماز، مسجد و روحانیت بیگانه شده اند. دعا کنیم به راه حق برگردند.

دشمن امروز جنگ ترکیبی و روانی را به ما تحمیل کرده است. از زمان جنگ تحمیلی صدام به خبرنگاران گفت هفته آینده در میدان آزادی تهران با شما مصاحبه خواهم کرد اما همه دیدند چه اتفاقی افتاد‌.

سلاح ما در دوره جنگ تنها M1 بود اما طرف مقابل با سلاح های روز در کشور جنگ ستارگان راه انداخته بودند. برای ما تا داشتن سیم خاردار هم تحریم بودیم.

امروز کشور به جایی رسیده که دشمنان از قدرت و ایران قوی کلافه شده اند و تحمل پیشرفت های همه جانبه کشور را ندارد. دشمنان به فکر تجزیه ایران هستند اما مردم ما بصیر هستند.

دشمنان از ساخت موشک هایپرسونیک ، رونمایی از سامانه باور ۳۱۳ ، افتتاح خط موشک صیاد B4 ، ساخت دستگاه الکترولیز نمک، خودکفایی در تعمیر کابل فیبر نوری در اعماق دریا، نخستین پالایشگاه فراسرزمینی در ونزوئلا، بزرگترین تلسکوپ نوری ، ۱۱ برابر شدن نفت ایران ، توسعه موتور جت، ساخت حلزون شنوایی و بسیاری از پیشرفت های دیگر در حوزه و دانشگاه عصبانی هستند.

مطمئن باشید اگر علم و ایمان در ثریا هم باشد ایرانی ها بدست خواهند آورد و هر چقدر تلاش کنند تا به ما ضربه بزنند خواهند دید که سرعت افول خودشان بیشتر خواهد شد.

دشمن همراه در فکر تفرقه بین مردم است. حتی نتوانستند یک قشر را از مردم جدا کنند.

غربی ها بزرگترین جنگ های جهانی مثل جنگ های اول و دوم و جنگ های صلیبی را راه انداختند اما مسلمین همراه صلح طلب بودند و هستند.

امروز غربی ها جنگ نیابتی در کشور راه انداخته اند و خودشان با دلارهای کلان زندگی میکنند و با همین دلارها تفرقه بین ما می اندازند. حقوق بشر غربی ها تنها یک مار افعی است که با رنگ و لعاب زیبا و دروغین نیش میزند .

یقین بدانید این نظام به دست شما و رهبری به دست صاحب اصلی خود خواهد رسید.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار