استاندار گیلان در جمع مردم خورگام:

خورگام در بخش کشاورزی، دامداری و گردشگری حرف برای گفتن دارد

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 20 اکتبر 2022 | 16:26 ب.ظ
خورگام در بخش کشاورزی، دامداری و گردشگری حرف برای گفتن دارد نماینده عالی دولت در گیلان با حضور در روستاها و مناطق کوهستانی بخش خورگام شهرستان رودبار ضمن بررسی میدانی مسائل و مشکلات، با مردم چهره به چهره و صمیمانه دیدار کرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ دکتر اسدالله عباسی استاندار در سفر یک روزه خود به رودبار با همراهی مدیران کل دستگاه های […]

نماینده عالی دولت در گیلان با حضور در روستاها و مناطق کوهستانی بخش خورگام شهرستان رودبار ضمن بررسی میدانی مسائل و مشکلات، با مردم چهره به چهره و صمیمانه دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ دکتر اسدالله عباسی استاندار در سفر یک روزه خود به رودبار با همراهی مدیران کل دستگاه های اجرایی و خدمات رسان پس از بازدید مناطق کوهستانی و ارتفاعات سیبن، چهیش، پشتکلا، اسطلخ کوه، چهار محل و بره سر بخش خورگام و اقامه نماز جماعت ظهر و عصر، در جمع صمیمانه مردم در مسجد امام جعفر صادق (ع) منطقه بره سر بخش خورگام این شهرستان با ابزار خوشحالی از حضور در بین مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب، خدمت به آحاد جامعه را افتخاری برای مسئولان دانست و گفت: دولت از سرمایه گذاری جوانان در روستاها حمایت می‌کند.

وی با اشاره به مشکلات دولت سیزدهم در ابتدای راه خدمتگزاری، اظهار کرد: در حالی دولت مردمی و انقلابی آغاز بکار کرد که روزانه ۸۰۰ نفر بر اثر کرونا فوت می کردند و شرایط بسیار بحرانی بود.

استاندار گیلان با بیان اینکه دولت سیزدهم در مهار کرونا با همراهی مردم کار جهادی کرده است، افزود: کشورهای استکباری در زمان کرونا نیازهای اولیه دارویی و درمان را از مردم دریغ کردند و کشور را در سخت ترین شرایط تحریم دارویی قرار دادند.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم در حل مشکلات مردم مصمم است، گفت: ریشه یابی، دسته بندی و حل مشکلات مناطق روستایی و شهری مورد توجه دولت است و باید مسئولان در گیلان به آن اهتمام ویژه داشته باشند.

استاندار گیلان با اشاره به اعتبار  ۱۹ هزار میلیارد تومانی سفر پر خیر و برکت هیئت دولت برای گیلان، بیان کرد: این اعتبارات در بخش های مختلف زیرساختی راه، آب، گاز، کشاورزی و گردشگری و دیگر بخش ها دیده شده است.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور آبرویش را برای مردمی کردن اقتصادی گذاشته است، افزود: دولت سیزدهم نسبت به اقتصاد و معیشت مردم دغدغه مند است و در این راستا اقدامات خوبی هم صورت گرفته است.

وی با اشاره به سوء مدیریت در سنوات گذشته در بخش های مختلف، بیان کرد: بسیاری کارهای انجام نشده و روی زمین مانده از گذشته باقی مانده و این موضوع روند کار را کند می کند.

نماینده عالی دولت در گیلان به رویکرد فسادستیزی دولت سیزدهم نیز اشاره و تصریح کرد: باید ریشه فساد را در بخش های مختلف مدیریتی و اداری خشکاند.

دکتر عباسی در ادامه با اشاره به تنش های آبی در مناطق مختلف استان، افزود: در بخش آب باید الگوی مصرف رعایت شود و مشارکت مردم در مدیریت مصرف بسیار  اهمیت دارد.

وی با تاکید بر اینکه باید متناسب جمعیت شهری و روستایی خدمات ارائه شود، گفت: زیرسازی، روکش و لکه گیری آسفالت محورهای روستایی بخش های رحمت آباد و بلوکات و خورگام رودبار در اولویت قرار گیرد.

دکتر عباسی  لزوم توجه به بخش کشاورزی و دامپروری در بخش خورگام را ضروری خواند و  بیان کرد: خورگام در بخش کشاورزی، دامداری و گردشگری حرف برای گفتن دارد که می طلبد اقدامات اساسی در این بخش صورت گیرد.

وی ادامه داد: اصلاح بازنگری و اجرای طرح هادی در مناطق روستایی شهرستان رودبار در اولویت قرار گیرد.

استاندار گیلان  با اشاره به تفویض اختیار فرمانداران و بخشداران در شهرستان ها، اضافه کرد: بخشداران و فرمانداران نمایندگان تام الاختیار استاندار هستند و باید تلاش کنند در بخش و مرکز شهرستان مشکلات مردم را حل کنند.

دکتر عباسی با اشاره به  مزیت های اتصال خط ریلی رشت – کاسپین، تصریح کرد: راه آهن رشت به کاسپین تحول عظیمی در اشتعال و اقتصاد گیلان ایجاد می کند.

وی ادامه داد: گیلان می تواند نقطه پیوند ایران به منطقه اوراسیا باشد و سهم اقتصاد آن منطقه را از آن خود کند.

استاندار گیلان با بیان اینکه جوانان در روستا سرمایه گذاری کنند، گفت: افرادی که در روستا بمانند و سرمایه گذاری کنند  مورد حمایت دولت قرار می گیرند.

دکتر عباسی با اشاره سیاست های راهبردی  دولت در توسعه روستاها، اضافه کرد: برای توسعه روستاها طرح ساخت خانه های روستایی در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه حضور میدانی برای بررسی مشکلات مردم از نزدیک به تاسی از اقدامات آیت الله دکتر رئیسی در گیلان تداوم دارد، ابراز امیدواری کرد که مردم به زودی ثمره این بازدیدها را ببینند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار