عضو شورای شهر توتکابن به تمجید از عملکرد شهردار این شهر گفت:

دکتر نوری پور با یک دست 10 هندوانه برمی‌دارد

مجید رضایی
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 4 اکتبر 2022 | 09:22 ق.ظ
دکتر نوری پور با یک دست 10 هندوانه برمی‌دارد عضو شورای شهر توتکابن : پارک ساحلی توتکابن بزرگ ترین قطب گردشگری ایران می شود / 65 درصد بدهی های شهرداری پرداخت شد / پرداخت معوقه 18 ماهه بیمه تامین اجتماعی پرسنل   به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ یک عضو شورای اسلامی شهر توتکابن شهرستان رودبار از آزاد سازی حدود 1 و نیم هکتار […]

عضو شورای شهر توتکابن : پارک ساحلی توتکابن بزرگ ترین قطب گردشگری ایران می شود / 65 درصد بدهی های شهرداری پرداخت شد / پرداخت معوقه 18 ماهه بیمه تامین اجتماعی پرسنل

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ یک عضو شورای اسلامی شهر توتکابن شهرستان رودبار از آزاد سازی حدود 1 و نیم هکتار حریم لوله های گاز و نفت و اجرای فاز اول پارک ساحلی ” شهرک شهید دیدگانی ” و هم چنین پرداخت 65 درصد بدهی های شهرداری و نیز تسویه حساب بدهی معوقه 18 ماهه بیمه تامین اجتماعی پرسنل این نهاد عمومی غیر دولتی ، خبر داد.

” آرمین رضایی ” طی بازدیدی از طرح های عمرانی این شهر که به اتفاق شهردار صورت گرفت ، این شهر را با جمعیت حدود 2 هزار و 500 نفری که در ایام بازگشت مهاجرین به حدود 4 هزار نفر می رسد ، دروازه ورود به بهشت و تمدن ، دانست.

وی به تبیین موقعیت ممتاز جغرافیایی شهر توتکابن در استان گیلان پرداخت و اظهار کرد : توتکابن مرکز بخش رحمت‌ آباد و بلوکات می‌باشد. توتکابن یا توتک بن زمانی مرکز پرورش کرم ابریشم بوده و درخت توت به فراوانی در آنجا کشت می‌ شده و نام توتکابن از نام درخت توت گرفته شده است.

این مسئول ، خاطر نشان کرد : توتکابن در حدود 16 کیلومتری شمال شرقی شهر رودبار و حدود 2 کیلومتری شرق رستم آباد و در حدود 12 کیلومتری غرب کوه درفک قرار دارد. این شهر از دو قسمت بالا محله و پایین‌ محله تشکیل شده و با پلی که بر روی سفید رود احداث شده‌ است به راه اصلی قزوین – رشت می‌پیوند

 

شهردار با یک دست ، 10 هندوانه برداشت

رضایی ” به تمجید از عملکرد شهردار فعلی توتکابن پرداخت و ابراز کرد : ” علی نوری پور ” از آذر ماه سال گذشته سکان هدایت مدیریت شهری توتکابن را بر عهده گرفته است و با دستان خالی ولی همت و تلاش وافر خدمات شایانی را ارائه داده ، خیلی قشنگ هم دارد مدیریت می کند و کارهای اجرایی که طی مدت فعالیت خودش در این مسند انجام داده است ،با یک دست ، 10 هندوانه برداشت.

وی تاکید کرد : اعضای شورای اسلامی شهر توتکابن برای عمران و آبادی شهر با تمام و کامل و تمام وقت نوکری می کنیم و در کنار شهردار می باشیم و برای خدمت به شهروندان فهیم بی باک ، جهادی و میدانی در صحنه حضور داریم و ان شاء الله اتفاق های خوبی برای شهر رقم بخورد.

عضو شورای اسلامی شهر توتکابن به تعریف پروژه های عمرانی بسیار مهم برای این شهر به عنوان درآمد پایدار از زمان آغاز به کار ششمین دوره پارلمان شهری اشاره کرد و اولین پروژه را : ” آزاد سازی حدود 1 و نیم هکتار حریم لوله های گاز و نفت و اجرای فاز اول پارک ساحلی ” شهرک شهید دیدگانی ” که در ضلع جنوب شهر قرار دارد و به رودخانه سیاه رود ، کوه پایه زاگرس و یک نهر خروشان متصل می شود ، عنوان و وعده داد این پارک ساحلی ، بزرگ ترین قطب گردشگری ایران خواهد شد.

رضایی ” ساخت پارک ساحلی را فاقد بودجه و با همیاری شهروندان دانست و متذکر شد : آزاد سازی حدود 1 و نیم هکنار فضای حریم لوله های گاز و نفت که در تصرف کشاورزان بود و مردم خونگرم ، عزیز ، دوست داشتنی و با گذشت از این اراضی رفع تصرف کردند و در این کار بزرگ برای ایجاد درآمد پایدار و خوب برای شهر طی سالیان آینده سهیم شدند .

به گفته وی ، هم زمان با احداث پروژه پارک ساحلی ، پروژه بازگشایی خیابان شیر کوه با حذف یک پیچ تند در دستور کار قرار داشت به طوری که یک خیابان 16 متری بازگشایی و چندین هکتار زمین به سرمایه شهر توتکابن اضافه شد و به طور یقین در طرح جامع سالهای آینده به عنوان زمین های تجاری و مسکونی مورد استفاده قرار دارد.

این عضو شورای اسلامی شهر توتکابن در این راستا از شهروندان فهیم که بدون هیچ گونه چشم داشت از زمین ، مال ، سرمایه و ثروت خود گذشتند تا 4 کوچه بازگشایی و به سرمایه شهر اضافه بشود، قدردانی کرد و یاد آور شد : هم اکنون کارهای زیر ساختی و دیوار کشی در حال انجام می باشد و در اسرع وقت آسفالت می شود و این شهر دارای امنیت کامل است.

” رضایی ” با اشاره به جمعیت حدود 2 هزار و 500 نفری که در ایام بازگشت مهاجرین به حدود 4 هزار نفر می رسد، دلیل مهاجرت را نبود کار مناسب دانست و تاکید کرد : با ساخت و افتتاح پارک ساحلی حدود 500 نفر به صورت مستقیم مشغول به کار می شوند که در مجموعه امکانات رفاهی ، اقامنی و تفریحی از جمله : ” آلاچیق ، بازی های آبی ، اقامتگاه مسافرین و … در نظر گرفته شده است.

وی در پایان با اشاره به بدهی حدود 4 میلیارد تومان شهرداری به اشخاص در زمان آغاز فعالیت ششمین دوره شورای اسلامی شهر ، اضافه کرد : تاکنون حدود 65 درصد بدهی های شهرداری پرداخت شده و بدهی معوقه 18 ماهه بیمه تامین اجتماعی پرسنل این نهاد عمومی ، تسویه شده است.

گفتنی است توتکابن دروازه تمدن هم محسوب می شود و برای رسیدن با غار ” رشی ” و محل کشف جام های چندین هزار ساله ” رشی ” و ” مارلیک ” باید از این شهر مهم و دارای پتاتسیل بالا ، عبور کرد که دارای چندین رستوران بوده و برخی از شهروندان شهرهای اطراف برای صرف غذا به ” توتکابن ” می آیند.

 

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار