فرماندار رودبار در نشست مسئولان بخش خورگام با وی و نماینده این شهرستان: جاذبه های گردشگری بخش خورگام می تواند رونق اقتصادی منطقه را موجب گردد

M.R.M
تاریخ انتشار: جمعه 20 جولای 2018 | 05:53 ق.ظ
فرماندار رودبار در نشست مسئولان بخش خورگام با وی و نماینده این شهرستان: جاذبه های گردشگری بخش خورگام می تواند رونق اقتصادی منطقه را موجب گردد درفک خبر 🔸 فرماندار رودبار در نشست مسئولان بخش خورگام با وی و نماینده این شهرستان: 🔹 جاذبه های گردشگری بخش خورگام می تواند رونق اقتصادی منطقه را موجب گردد ✅ اسماعیل میرغضنفری فرماندار رودبار در این نشست گفت: بخش خورگام از جمله بخش های زیبای رودبار است که با داشتن مواهب زیبای طبیعی و […]

درفک خبر

🔸 فرماندار رودبار در نشست مسئولان بخش خورگام با وی و نماینده این شهرستان:

🔹 جاذبه های گردشگری بخش خورگام می تواند رونق اقتصادی منطقه را موجب گردد

✅ اسماعیل میرغضنفری فرماندار رودبار در این نشست گفت: بخش خورگام از جمله بخش های زیبای رودبار است که با داشتن مواهب زیبای طبیعی و جاذبه های گردشگری می تواند رونق اقتصادی منطقه را موجب گردد.
وی افزود: قله زیبای درفک و یخچال طبیعی آن، ییلاقات و مراتع، استخر طبیعی ویستان و استخرهای دیگر مناطق، امامزاده شاه شهیدان، رودخانه ها و چشمه ها و جنگلهای زیبای خورگام گردشگران زیادی را از سراسر کشور به این منطقه جذب می نماید.
میرغضنفری خاطر نشان کرد: دولت تدبیر و امید هم جهت پویایی روستاها و ماندگاری اهالی گام های بلندی را برای فراهم ساختن زیرساختهای این مناطق در زمینه راه، گاز و آب برداشته است و با بسته های اشتغال در قالب تسهیلات کم بهره ایجاد فرصتهای شغلی محلی و بومی را هدف قرار داده است.
فرماندار منابع انسانی توانمند و سرمایه گذاران علاقمند خورگامی را از ظرفیت های مهم این بخش ذکر کرد و گفت: با بهره مندی و برخورداری از این قابلیتها می توان به شکوفایی بخش خورگام کمک شایانی کرد.
میرغضنفری ارتباطات و تعاملات بسیار مطلوب روستاهای بخش خورگام را با هم و نیز شهر بره سر ارزنده دانست و گفت: این مراودات و رفت و آمدها ارتباط حسنه منطقه ای و تبادلات تولیدات محلی را موجب گردیده است.
وی با بیان اینکه بخشدار خورگام و اعضاء شورا و شهردار بره سر با هدفگذاری برنامه های مناسب، افق مناسبی را برای بخش خورگام و شهر بره سر ترسیم نمایند گفت: از مبادی شهرستان و استان هم برای ارتقاء این منطقه کمک می کنیم.
نماینده مردم رودبار هم در این نشست گفت: توام با پیگیری مسائل و دغدغه های شهرستان رودبار مطالبات و امور بخش خورگام را هم از مبادی استانی و ملی پیگیری می کنیم.
منوچهر جمالی آسفالت راهها و گازرسانی به روستاهای بخش خورگام را در سالهای اخیر بی سابقه ذکر کرد و گفت: تا حصول به نتیجه مطلوب تمام توانمان را به کار بسته ایم.
وی اظهار امیدواری کرد: با هم افزایی مسئولان و کمک و همیاری همیشگی مردم بخش خورگام ارتقاء و توسعه مطلوب پیدا کند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار