رئیس کل دادگستری استان گیلان خبر داد:

صدور مجوز راه اندازی کارگاه چوب بری در گیلان ممنوع است

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: دوشنبه 26 سپتامبر 2022 | 08:10 ق.ظ
صدور مجوز راه اندازی کارگاه چوب بری در گیلان ممنوع است رییس کل دادگستری گیلان از ممنوعیت صدور مجوز برای راه اندازی کارگاه چوب بری در استان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی در نشست پیشگیری از قاچاق چوب آلات جنگلی با اشاره به گستردگی قاچاق چوب از جنگل‌های گیلان ، گفت: از این پس مجوز کارگاه […]

رییس کل دادگستری گیلان از ممنوعیت صدور مجوز برای راه اندازی کارگاه چوب بری در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی در نشست پیشگیری از قاچاق چوب آلات جنگلی با اشاره به گستردگی قاچاق چوب از جنگل‌های گیلان ، گفت: از این پس مجوز کارگاه چوب بری در گیلان صادر نخواهد شد.

وی با بیان اینکه کارگاه‌های چوب بری مجاز با شناسایی موقیت مکانی شان باید از بقیه کارگاه‌ها جدا شوند ، افزود: کارگاه‌های چوب بری نباید در میان جنگل راه اندازی شده و فاصله قانونی آن‌ها تا مکان قطع درختان باید رعایت شود.

رییس کل دادگستری گیلان با تاکید به تشکیل قرارگاهی برای نظارت بر کارگاه‌های مجاز چوب بری در استان، گفت: این کارگاه‌ها باید به دوربین مجهز شده و برای نظارت به این قرارگاه متصل شوند.

حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی همچنین از شناسایی و مسدود شدن راه‌های دسترسی قاچاقچیان به مناطق جنگلی استان خبر داد و افزود: افرادی هم که در کارگاه‌های مجاز چوب بری فعالیت و در مسیر‌های جنگلی تردد می‌کنند باید کارت شناسایی دریافت کنند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار