رئیس هیات نجات غریق شهرستان رشت:

مسافرین درهنگام شنا به هشدارهای هواشناسی توجه کنند

مجید رضایی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 7 سپتامبر 2022 | 12:49 ب.ظ
مسافرین درهنگام شنا به هشدارهای هواشناسی توجه کنند به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ امیر مومنی رئیس هیات نجات غریق شهرستان رشت با اشاره به هشدارهای هواشناسی و وضعیت نامناسب جوی استفاده از دریا را برای شنا نامناسب دانست وگفت: با توجه به اینکه استان گیلان دارای سواحل خطر آفرین مسافران و بومی ها می بایست به هشدارها توجه بیشتری داشته باشند. […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ امیر مومنی رئیس هیات نجات غریق شهرستان رشت با اشاره به هشدارهای هواشناسی و وضعیت نامناسب جوی استفاده از دریا را برای شنا نامناسب دانست وگفت: با توجه به اینکه استان گیلان دارای سواحل خطر آفرین مسافران و بومی ها می بایست به هشدارها توجه بیشتری داشته باشند.

رییس هیات نجات غریق و غواصی شهرستان رشت با بیان اینکه ناجیان غریق ما برای ارایه خدمات بیشتر و بهتر با کمبود امکانات و تجهیزات روبرو هستند افزود: ناجیان ما در این هوای طوفانی و نامساعد نیز همچنان پای کار هستند تا با گشت زنی و هشدارهای ایمنی هموطنانی که بی توجه به وضعیت خطر تن به آب می سپارند را به ساحل هدایت کنند.

وی اظهار کرد: هر ساله استان گیلان میزبان مسافران زیادی است که سواحل و اماکن آبی طبیعی را مقصد سفر خود انتخاب کرده اند، از این رو بهتر است با رعایت چند نکته با خیالی راحت تر و امنیت بیشتر از سواحل و دریا استفاده کنند.

مومنی تصریح کرد: هموطنان عزیز می بایست در همه حال به تذکرات منجیان غریق توجه کرده و فقط در محل های مجاز و در مناطق تحت نظارت منجیان غریق شنا کنند، در تاریکی برای شنا به دریا نروند و همواره مراقب کودکان در ساحل و دریا باشند.

وی ادامه داد: در هنگام باران، رعد و برق و طوفان به دریا و اماکن آبی طبیعی نروید و همواره به تابلو های هشدار دهنده به خصوص تابلوی «منطقه ممنوعه شنا» و «شنا اکیداً ممنوع» توجه کنید.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار