سرپرست فرمانداری رودبار در بازدید از شالیزارهای حاشیه آزاد راه رشت قزوین:

برای منافع مردم با کسی مماشات نخواهد شد

مجید رضایی
تاریخ انتشار: دوشنبه 28 مارس 2022 | 15:11 ب.ظ
برای منافع مردم با کسی مماشات نخواهد شد درفک خبر/ طهمورث عموپور سرپرست فرمانداری رودبار در بازدید میدانی و بررسی رفع مشکل مربوط به ساماندهی رودخانه خرشک در مجاورت شالیزارهای محدوده زیرگذر آزاد راه رشت قزوین گفت؛ کم کاری و کوتاهی دستگاه ها پذیرفتنی نیست، با ادارات کم کار برخورد می گردد و برای منافع مردم با کسی مماشات نخواهد شد. وی با […]

درفک خبر/ طهمورث عموپور سرپرست فرمانداری رودبار در بازدید میدانی و بررسی رفع مشکل مربوط به ساماندهی رودخانه خرشک در مجاورت شالیزارهای محدوده زیرگذر آزاد راه رشت قزوین گفت؛ کم کاری و کوتاهی دستگاه ها پذیرفتنی نیست، با ادارات کم کار برخورد می گردد و برای منافع مردم با کسی مماشات نخواهد شد.

وی با تذکر به ادارات متولی تأکید کرد؛ تمهید مقدمات، اقدام به موقع و رفع مشکلات آب کشاورزی در اولویت برنامه ها قرار گیرد.

عموپور تصریح کرد؛ امور آب رودبار در مدت ۲۴ ساعت توسط اکیپ متخصص جهت ترمیم و احداث مسیر آب برای کشاورزان و شالیکاران حاشیه آزاد راه اقدام و نتیجه را به فرمانداری اعلام نماید.

وی گفت؛ جهاد کشاورزی و آب منطقه‌ای همکاری لازم و مستمر را داشته باشند و به گونه‌ای اقدام نکنند که عدم همکاریها نارضایتی مردم و کشاورزان را موجب گردد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار