کاروان سلامت هلال احمر رودبار در سنگرود عمارلو اردو زد

تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 10 فوریه 2022 | 13:43 ب.ظ
کاروان سلامت هلال احمر رودبار در سنگرود عمارلو اردو زد کاروان سلامت هلال احمر رودبار در سنگرود اردو زد مهدی احدی_ رئیس هلال احمر شهرستان رودبار خبر داد: به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، به همت اعضاء داوطلبان هلال احمر رودبارطرح عام المنفعه (بهداشتی درمانی، آموزشی و حمایتی) در روستای سنگرود بخش عمارلو برگزار شد. این طرح با عنوان کاروان سلامت با حضور […]

کاروان سلامت هلال احمر رودبار در سنگرود اردو زد

مهدی احدی_ رئیس هلال احمر شهرستان رودبار خبر داد:

به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، به همت اعضاء داوطلبان هلال احمر رودبارطرح عام المنفعه (بهداشتی درمانی، آموزشی و حمایتی) در روستای سنگرود بخش عمارلو برگزار شد.

این طرح با عنوان کاروان سلامت با حضور متخصص قلب، متخصص داخلی، متخصص زنان، کارشناس فنی داروخانه، کارشناس آشنا به امور تزریق واکسن مقابله با کرونا و داوطلبین هلال احمر به اجرا درآمد.

در این طرح به ۱۲۷ نفر از مردم روستای سنگرود بخش عمارلو خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شد.

ویزیت و اهداء داروی رایگان به ۷۵ میلیون ریال برای ۷۱ نفر، انجام تست قند خون برای ۳۰ نفر و واکسیناسیون کرونایی برای ۱۶ نفر از اقدامات انجام گرفته می باشد.

برگزاری دوره آموزشی برای برای سنین ۸ الی ۱۲ سال در قالب طرح برای هم بمانیم به تعداد ۱۰ نفر با توزیع کیف کمکهای اولیه کوچک بین فراگیران حاضر به ارزش ۸ میلیون ریال از دیگر برنامه ها بود.

سبد معیشتی بین تعداد ۱۱ خانوار کم برخوردار به ارزش ۳۰ میلیون ریال نیز توزیع شد.

در این طرح شبکه بهداشت درمان شهرستان، بخشداری عمارلو، دهیار(مسؤل خانه هلال) و اعضاء شورای اسلامی روستای سنگرود مشارکت داشتند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار