در راستای مبارزه با پدیده زمین خواری صورت پذیرفت؛

رفع تصرف بیش از 13 هزار متر مربع از اراضی ملی در رستم آباد

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: دوشنبه 24 ژانویه 2022 | 18:04 ب.ظ
رفع تصرف بیش از 13 هزار متر مربع از اراضی ملی در رستم آباد فرمانده انتظامی گیلان گفت: ۱۳ هزار و ۷۵۰ متر مربع از اراضی ملی به ارزش بیش از ۶۸ میلیارد ریال در شهر رستم‌آباد شهرستان رودبار رفع تصرف شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، فرمانده انتظامی استان گیلان اظهار کرد: مبارزه با پدیده زمین‌خواری و تخریب منابع طبیعی و ملی از اولویت‌های مهم مجموعه […]

فرمانده انتظامی گیلان گفت: ۱۳ هزار و ۷۵۰ متر مربع از اراضی ملی به ارزش بیش از ۶۸ میلیارد ریال در شهر رستم‌آباد شهرستان رودبار رفع تصرف شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، فرمانده انتظامی استان گیلان اظهار کرد: مبارزه با پدیده زمین‌خواری و تخریب منابع طبیعی و ملی از اولویت‌های مهم مجموعه انتظامی است و برخورد با مجرمان این حوزه همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی در ادامه فزود: در پی گزارشی مبنی بر تصرف اراضی ملی توسط فردی در شهر رستم‌آباد شهرستان رودبار، پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی ضمن هماهنگی قضائی به همراه کارشناسان اداره منابع طبیعی و جهاد کشاورزی به محل مورد نظر اعزام شدند. با بررسی و بازدید از این زمین مشخص شد، ۱۳ هزار و ۷۵۰ متر مربع از اراضی ملی توسط یک نفر به تصرف درآمده و به صورت غیرقانونی با سیم خاردار و برچین محصور شده است.

سردار “عزیزاله ملکی” از تشکیل پرونده در این رابطه خبر داد و تصریح کرد: در این راستا متهم ۴۵ ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام ارشد انتظامی با اعلام اینکه ارزش این اراضی توسط کارشناسان، ۶۸ میلیارد و ۸۷۵ میلیون ریال برآورد شده به رفع تصرف و جمع‎آوری کلیه آثار تجاوز با حکم قضائی و به استناد تبصره یک ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع کشور اشاره کرد.

ملکی در پایان همکاری تمامی دستگاه‌ها با پلیس در مقابله با زمین‌خواران و متجاوزان به حقوق بیت‌المال را بسیار مؤثر قلمداد کرد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار