در دومین همایش سراسری واحدهای مشتری مدار صورت پذیرفت؛

کسب تندیس واحد مشتری مدار بعنوان تنها شرکت سیمانی کشور، توسط شرکت سیمان خزر

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 14 دسامبر 2021 | 11:10 ق.ظ
کسب تندیس واحد مشتری مدار بعنوان تنها شرکت سیمانی کشور، توسط شرکت سیمان خزر درفک خبر/ دومین همایش سراسری یکصد واحد مشتری مدار در سطح کشور، در مرکز بین المللی همایش های صدا و سیمای تهران و با حضور مهمترین و معتبرترین برندهای ایرانی برگزار شد. در این جشنواره، شرکت سیمان خزر به سبب برداشتن گام‌های موثر در جلب رضایت و احترام و تکریم مشتریان بعنوان شریک تجاری، شایسته‌ی […]

درفک خبر/ دومین همایش سراسری یکصد واحد مشتری مدار در سطح کشور، در مرکز بین المللی همایش های صدا و سیمای تهران و با حضور مهمترین و معتبرترین برندهای ایرانی برگزار شد.

در این جشنواره، شرکت سیمان خزر به سبب برداشتن گام‌های موثر در جلب رضایت و احترام و تکریم مشتریان بعنوان شریک تجاری، شایسته‌ی دریافت تندیس یکصد برند مشتری مدار که در عالی‌ترین سطح می‌باشد، شد و به همین مناسبت، لوح و تندیس همایش را به دکتر اسحق جمال امیدی مدیرعامل شرکت سیمان خزر اهداء گردید.

مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر در این همایش ضمن ابراز خشنودی از کسب چنین موفقیتی، آن را حاصل عملکرد سلامت و حرفه‌ای در مجموعه سیمان خزر دانسته و انسجام و مسئولیت پذیری همه ارکان سازمان را در راه دست‌یابی به این توفیق حائز اهمیت دانست.

جمال امیدی اظهار امیدواری کرد: با ادامه‌ی روند رو به رشد مشتری مداری بعنوان آخرین حلقه زنجیره ارزش که در استراتژی مدون شرکت نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می باشد، موجبات ایجاد فضای تجاری سالم و بازار پایدار و شفاف در منطقه جغرافیایی جهت عرضه محصولات این شرکت را فراهم نموده و عاملین و خریداران نیز با دید شریک نه رقیب در راستای منافع مشترک طرفین فعالیت خواهند کرد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار