به منظور پیگیری موانع تولید صورت پذیرفت؛

دیدار مدیر عامل شرکت سیمان خزر با استاندار گیلان

مجید رضایی
تاریخ انتشار: یکشنبه 12 دسامبر 2021 | 08:21 ق.ظ
دیدار مدیر عامل شرکت سیمان خزر با استاندار گیلان دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل شرکت سیمان خزر به منظور پیگیری موانع تولید شرکت علی الخصوص قطعی گاز مصرفی و سوخت جایگزین (مازوت ) با دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان دیدار کرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از روابط عمومی شرکت سیمان خزر ، در این دیدار دکتر اسحق جمال […]

دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل شرکت سیمان خزر به منظور پیگیری موانع تولید شرکت علی الخصوص قطعی گاز مصرفی و سوخت جایگزین (مازوت ) با دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از روابط عمومی شرکت سیمان خزر ، در این دیدار دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر ضمن تبریک انتصاب دکتر عباسی به عنوان استاندار گیلان و آرزوی موفقیت و سربلندی برای ایشان همچنین تبریک میلاد حضرت زینب سلام الله علیه و روزپرستار ، در راستای شعار سال از سوی مقام معظم رهبری به نام تولید ، پشتیبانی ها و مانع زادییها به تشریح وضعیت سیمان در استان گیلان در سال جاری و تبیین افق و چشم انداز آن در سال پیش رو پرداخته وخلاصه‌ای از اقدامات انجام پذیرفته در یکسال گذشته با تاکید و تکیه بر توان پرسنل سخت کوش و دلسوز شرکت و نیز پتانسیل بالای علمی و عملی متخصصین جوان این واحد تولیدی را توضیح دادند.
در ادامه ایشان موانع و مشکلات تولید در شرکت سیمان خزر من جمله محدودیت های انرژی (گاز، مازوت و برق) و ذخایر معادن را عنوان و خواستار مساعدت و دستور ویژه استاندار محترم شد.

همچنین در این جلسه دکتر عباسی استاندار گیلان نیز ضمن خیرمقدم دستور لازم بابت رفع موانع تولید و نیز رهنمود مقتضی جهت تسهیل امورات کارخانه سیمان خزر را به جناب آقای دکتر فرزام صفت معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری صادر نمود.

وی در پایان دیدار و صحبت های خود اظهار داشت که معاونت امور اقتصادی ارتباط تنگاتنگ با واحد سیمان خزر داشته و نتایج حاصله نیز به ایشان منعکس گردد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار